LCHF Trollet

Rörigt
 Dags för uppsats...
 
Har varit lat hela denna termin och bara gjort det jag absolut måste men det är dags att hoppa igång nu. 
Idag jobbar jag hela dagen, det är bra för det är lite bokat och det finns inte så mycket annat än att blogga och plugga att göra, haha
 
 Galet vackra och dyra franska tulpaner på jobbet=)
 
Imorgon har jag en föreläsning på morgonen, öva på omtenta sös på förmiddagen, åka till Farsta (denna gång ska det bli av) och köpa lite Gröna Anna på eftermiddagen... borde plugga projektplan på kvällen med det är vinprovning på Ulla så vi får se... haha
 
Emma Engström

Suuperfina blommor, åh vad kul att få se färg!! <3

Svar: Ja, dom är fin fina=)
LCHF Trollet

Yasmine

Lycka till med allt pluggande! Kram

Svar: Tack fina!
LCHF Trollet

Znogge

Ja, ibland får man ta krafttag ;-) Jag köpte en bukett franska tulpaner i fredags. Det var bra pris i vår blomsteraffär så jag slog till på tio stycken. Riktigt vackra får jag säga!

Svar: dom här kostade 47kr styck och var ett felköp av en som inte brukar köpa, hahaMycket vackra dock!!
LCHF Trollet

Mösstanten

Tulpaner alltså! Dessa underbara blommor.

Svar: Vackert
LCHF Trollet

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★

Hoppas din omtenta kommer att gå bra, det är ändå något det där med att skriva. Jag lär sätta imorgon med mina skrivuppgifter i helgen. Lika bra att försöka få det mesta avklarat :)

Ullie

älskar snitt blommor
ja men du det är ju liksom när de sopar på gatorna o maskinerna kommer då blir de framåt våren direkt

Svar: det är ju så!
LCHF Trollet

Ama de casa

Om du frågar mig så skulle jag prioritera vinprovningen ;-)

Ha en braig dag!

Svar: Jag var ganska sugen på att göra just det men denna gång stannade jag hemma...
LCHF Trollet

Sarah

Lycka till med ditt pluggande :)
Dom franska tulpanerna var riktigt fina :)

Svar: Tack fina! Riktigt fina och riktigt dyra (47kr /styck, haha, det var ett felköp)
LCHF Trollet

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Du verkar ha en fullspäckad dag. Ta hand om dig!

Svar: Ibland är det mer än annars...
LCHF Trollet

Marianne

Hmmmmm jag undrar jag hur det gick på kvällen.....

Svar: Ha ha, jag var hemma!
LCHF Trollet

Carro

Hihi vinprovning lät ju härligare 😉😍

Svar: Mycket härligare men jag avstod denna gång;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress