LCHF Trollet

Imorgon är det vittring på stan!
 Lite förberedelse och frukost på morgonen, grönskaksdag!
 
Det går trögt men frammåt med projektplanen, tur att vi ska träffas på måndag och jobba lite ihop...
Har skrivit en del på revideringen av hemtentan så den kan jag nog skicka på tisdag...
 
 Råriven rödbeta med äpple och sparris
 
Jobbar men resten av helgen är jag ledig, så skönt!
Imorgon kommer Mia och Sandra från Göteborg, lillebror från nynäs och Linn en tjej vi jobbade med för många år sedan, hur kul som helst. Blir massa prosecco, middag på stan och inte minst Magnus Uggla.
 
 Trevlig låda till jobbet
 
På söndag har vi årsmöte för visföreningen och avslutar med viscafe, Lasse och Jösse ska spela;)
Tänker att jag nog somnar tidigt som tusan på söndag för att orka upp och ha lång dag på måndag med skola och jobb...
Hoppas ni får en fin helg!
Ullie

vilken härlig matlåda
ja å hoppas vi ni får en mysig dag i morgon
åh rödbetor gillar ja men rårivna har ja nog inte ätit värt o testa kanske =)

Svar: Helt klart värt, ibland har jag lite rivet äpple i...
LCHF Trollet

Carro

Vilken härlig helg ni ska ha 😍

Svar: Den var så bra!
LCHF Trollet

Znogge

Vilken trevlig helg som väntar!

Svar: Det var så bra!
LCHF Trollet

Mösstanten

Ska du äta endast grönsaker en hel dag?

Svar: Japp, råa...
LCHF Trollet

Violen på Brandholmen

Magnus Uggla, wow! Det blir en jättefin kväll!

Svar: Showen var verkligen bra!
LCHF Trollet

Jasmine

Hoppas att du får en fin helg med alla planerna. :)

Svar: Tack för dina ord!

Kram

Pauline Hurtig

vad gott :)

Svar: Ja, jag började ju lite för grönsaksdagarna men det funkar fint
LCHF Trollet

Marianne

Hoppas det släpper när ni jobbar ihop på måndag.
Din mat set frestande och färgglad ut, rödbetor är gott, men min mage tycker tyvärr inte likadant :(

Svar: Tråkigt för det är verkligen gott
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress