LCHF Trollet

V. 2 2019
Måndag
Skolstart, artikelseminarium 13-16
Skriva på hemtentan, plugga praktisk tenta och syra bas
 
Tisdag
Självrättande hemtenta It´s learning 9-11
Öva till praktiska tentan på SÖS
Skriva på hemtentan
 
Onsdag
Skriva klart och skicka in hemtentan
Öva till praktisk tenta på KTC??
Tvättstugan på kvällen
 
Torsdag
Allt som inte är klart till skolan...
 
Fredag
Praktiskt tenta på SÖS
 
Lördag
Jobba kväll
Kolla in seminarier till nästa vecka
 
Söndag
Bara vila??
 
 
 
 
ajlimullersandvik.blogg.se

Ännu en mastodontvecka ser jag! Heja :D

Svar: Kan lätt bli så när man sparat allt... haha, nästa vecka blir desto mindre=))
LCHF Trollet

Ama de casa

Slut på jullovet då alltså... Av dagarnas göromål tycker jag att söndagens planer låter bäst :-D

Svar: Slut. Håller helt med Ama
LCHF Trollet

Znogge

På söndag är det nog läge att bara vila :D

Svar: Tycker jag låter härligt, nästa vecka blir mycket soft
LCHF Trollet

tippellertopp.blogg.se

Hoppas du klara tentan 👍😉

sarah

tack aaa =)

Sara Ekman

Hoppas allt plugg går bra i veckan! :)

Svar: Tack fina!
LCHF Trollet

Annika

Oj vilken hektisk tid du har framför dig.Önskar dig en trevlig vecka.

Svar: Tack det samma, lika bra med en rivstart;)
LCHF Trollet

gun

Tur att du är ledig på söndagen.... Har du två praktiska tentor på olika ställen???
Kram gun

Svar: Nä, har bara en och den är på SÖS, lokalen heter KTC...
LCHF Trollet

Yasmine

Låter som att du har mycket framför dig denna vecka! Lycka till med allt :D

Svar: Blir så när man sparar;) Tack!
LCHF Trollet

Emma Engström

Hoppas du får en underbar vecka! :D

Svar: Tack det samma!
LCHF Trollet

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★

Låter som du kommer ha fullt upp med studierna, du jobbar också samtidigt som du studerar som jag förstått det. Är du inom vården eller inom ditt tidigare jobb? :)

Svar: Jag jobbar lite extra på mitt gamla jobb. Kan låta mycket för att det varit december, haha
LCHF Trollet

Delila

Lycka till med tentorna! <3

Svar: Tack fina!
LCHF Trollet

Johanna

Låter som en vecka med massa skola! Lycka till med tentorna.

Svar: Tack fina
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

lycka till med allt skolarbete

Svar: tack fina!
LCHF Trollet

Emelie Andersson

Hoppas det går bra med tentan! :)

Svar: tack fina
LCHF Trollet

ullie

men oj nu så börjar veckan med hårt direkt =) lycka ill med pluggandet nu då kram

Svar: Det blir så när man inte gjort ett handtag på hela lovet, haha
LCHF Trollet

marianne

Tuff vecka på terminsstarten....

haha...villfarelser

Svar: Ha ha, hade varit guld om jag gjort det jag skulle i tid...
LCHF Trollet

marianne

N är skulle du hunnit? ;)

Svar: Ha ha, under jullovet... slutet av terminen...
LCHF Trollet

marianne

På lovet? Nä jag skojade lite...haha

Svar: äh, gick ju bra tror vi;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress