LCHF Trollet

Bästa
 Riche
 Anklevermousse och havskräftor, jag och Mia delade
 
Frukost a la Micke
 Äggröra med philadelphiaost och baccon, serverades med Champagne...
 
Personalmat Ulla
 Cheddarost och köttfärssås...
 
 Isterband...
 
Ett litet mellanmål hemma
 Kycklinglårfilé med chilibea (blandad med creme fraishe)
ajlimullersandvik.blogg.se

Jisses så hungrig jag blev nu :D :*

Svar: Ät! =)
LCHF Trollet

Mösstanten

Det vattnas i munnen!

Svar: Bra där!
LCHF Trollet

tippellertopp.blogg.se

Bea e så gott speciellt hemmagjord 👍

Svar: Oh, hemmagjord är snuskigt gott, dock inte det denna gång...
LCHF Trollet

Angelica Wåhlin

Frukost a la Micke såg inte fel ut ;)

Svar: Nä, den är jag ganska ofta bortskämd med, lyllo mej=)
LCHF Trollet

Sarah

Har aldrig ätit anklever eller äggröra :)

Svar: Ha ha, anklever ok men äggröra??
LCHF Trollet

Sara Ekman

Smaskens :)

Yasmine

Mums! :D

enna

Hoppas du får en trevlig helg, med en massa god mat :)

Svar: Tack och det samma=)
LCHF Trollet

Johanna

gott om man här, men något av det skulle jag nog aldrig trycka i mig haha

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★

Så mycket gott, jag lär försöka mig på att börja äta lite mer LCHF igen det finns så mycket gott och nyttigt :)

Svar: Jag mår så himla mycket bättre utan kolhydrater, går bra nu och det känns toppen. Lycka till
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress