LCHF Trollet

Bästa
Afterworkbuffé Melanders Bakficka
 Laxrulle, laxpaté och tonfiskröra med pesto, mycket gott
 
Omelett
 Med ost, bacon och fetaost
 
Fiket i Sköndal
 Åt lite kyckling och färskost...
 
Vinprovning Melanders Dalagatan
 Kammusslor med palsternackspure, så dj*vla gott
 
Bortbjudna till Svärmor och Svärfar
 Lax i ugn, mycket mycket gott
 
Vinvalvet tappas
 Ibericokarré, blomkålspuré och halloncolie, en av mina absoluta favotapas
 
Har startat upp stegräknar appen, men där är inget att skryta om ännu så vi tar det nästa vecka, haha
kerstin ehrenholm

Jag borde prova Mellanders någon gång ser jag Trevlig Lördag

Svar: Trevligt, i söderhallarna har dom räkfrossa på torsdagar och gratis awbuffé på fredagar;)
LCHF Trollet

Ama de casa

Oj så mycket gott! :-)
Har stegräknaren igång. Det går upp och ned kan jag säga, även fast jag mest går på platten. Haha!

Svar: Ha ha, platten räknas!!
LCHF Trollet

Biggeros

Då kan jag skryta mer med mina genomsnitt steg denna vecka. Jag kan dock inte skryta med att haft möjligheten att äta så god mat förutom vår frukostbuffé. Ha det bra🤗

Svar: Men så skryt då! ;)
LCHF Trollet

tippellertopp.blogg.se

Kyckling å färskost lät gott 😉👍

Svar: Det är det!
LCHF Trollet

http://siliiins.blogg.se

Mums så gott :)

Emelie Andersson

Åhåh vad mycket gott! Väldigt frestande om det inte vore för min tand :)

Svar: Men nej, vad har hänt??
LCHF Trollet

Sarah

Så mycket god mat :) Haha lycka till med stegen :P

Svar: Tackar!
LCHF Trollet

Bexollila

Tur att jag har min mat i ugnen för herregud vad hungrig jag blev nu haha!

Svar: Ha ha, vad blev det då??
LCHF Trollet

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★

Så mycket gott där :D. Kul med olika platser och olika mat :). Det brukar vara kul att få gå iväg och äta :)

Svar: Ja, det är mysigt men vi har ju börjat laga lite mer hemma vilket också är mysigt=)
LCHF Trollet

enna

Hoppas du har en underbar helg :)

Svar: Tack det samma!!
LCHF Trollet

Mösstanten

Den där tapasen verkar supergod.

Svar: En riktigt bra tapas restaurang... nära oss också;)
LCHF Trollet

Carro

Åh så mycket gott! 😍

Sara Ekman

Smaskens, kammusslor är för gott :D

Svar: Sjukt gott!
LCHF Trollet

Yasmine

Mums så gott! Blir nästan hungrig trots att jag nyss åt ;)

Svar: Ha ha, låter bra;)
LCHF Trollet

ajlimullersandvik.blogg.se

men guuuud , så god den där tapasen såg ut!! CRAZY!

Svar: Ja, det är en fin liten tappas vi hittat. När där vi bor... myys!
LCHF Trollet

Heléna

Så mycket god mat 😍 Härligt att du har kört igång stegräknaren igen - jag ligger runt 10000 i snitt just nu, men är på väg tillbaka runt 15000 där jag låg innan jag hamnade i senaste skovet med lederna - nu kör vi igen 👍👏😊 Kram

Svar: Jag är ganska långt därifrån men man måste börja någonstans... Nu kör vi!!
LCHF Trollet

Matilda Berlin

Men guuu vad gott det ser ut!! Mums, mums, mums!! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress