LCHF Trollet

Bästa
Crazy Horse, Götgatsbacken
 Kycklingvingar med bluecheesedipp
Med Göteborgarna
 
Middag hemma
 Gryta på entrecote, lök och tomat. Toppad med cremefraiche och persilja
Med Micke
 
Jensens Böfhus
 Kycklingfilé med favoritsås och salladsbuffe (coleslaw, greenoniondressing och ost)
Med Micke
 
Frukost a la Micke
 Omelette med ost
Alltid med Micke
 
Lunch hemma
 Icas hamburgare med ost, majonäs och ketchup, serverade med vitkålsstrimlor
On my one
 
Brasserie Makalös
 Charktallrik
Med Maria, en klasskamrat
 
Hillenberg
 Kalvbrässkroquetter, dreglar...
 Klassisk och underbar toast Pelle Janzon
Med Jeanette, en gammal jobbarkompis
 
Träning:
Går så där, har fått sammanfattning från Samsung health för två veckor och det är ingen kul läsning MÅSTE skärpa mej! 
 
Znogge

Mums, säger jag bara! Tur att jag ska äta frukost nu :D

Svar: Smaklig spis!
LCHF Trollet

Yasmine

Ni äter alltid så mycket spännande mat :D

Svar: Vi går ju ut en del men hemma gör vi oftast ett storkok och utgår från det sen...
LCHF Trollet

Mariana

Alltid gott på tallrikarna! 👍🤪
Trevlig helg! 😊

Svar: Det måste vara gott!
LCHF Trollet

elin

Åh så mycket gott!<3

Ama de casa

Så mycket gott! :-) Tur att jag precis har avslutat min frukost ;-)

Svar: Smart...
LCHF Trollet

Carro

Så mycket gott! 😍

Svar: Ja... blev lite extra denna vecka, haha
LCHF Trollet

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★

Men du så mycket gott :D. Man blir ju bara hungrig här ;)

Svar: Ha ha, denna veckan blev det verkligen mycket gott...
LCHF Trollet

Hanna

Ja men visst var dom fina? Passar ju till både barn som vuxna 😍

Svar: Verkligen... kanske måste... ;)
LCHF Trollet

Carolina

Åh så mycket god mat!

Svar: men det blev mycket gott denna vecka
LCHF Trollet

Angelica Wåhlin

Blir sååå hungrig nu, haha!

Svar: Gå till Hillenberg... haha
LCHF Trollet

ullie

ja du han kom precis efter ja skrivit att man alltid ska va sån höns mamma o samma idag.
vi har bestömt typ senast tolv men ja iblan så men ja jag tycker han e rätt duktig

kram fin sönag

Svar: Hönsmamma är nog inte något man kan styra;) Tur dom växer upp...
LCHF Trollet

Sara Ekman

Mums så mycket gott! :)

Svar: Blev en bra mix denna vecka av ute och hemma...
LCHF Trollet

Biggeros

Ja, då får du försöka skärpa dig med träningen ( om det går) När jag ser dina matbilder så kurrar det i magen pp mig. Ser så gott ut. Det ska bli så skönt nu att komma hem och laga mat🤗

Svar: Klart det går... måste bara få tummen ur...
LCHF Trollet

Marianne

Brukar dregla men nu är jag visst lite sjuk, så....haha
Kanske den sista då?!
Jag tror din sammanfattning från SH ser bättre ut än min iaf ;)

Svar: SH?? Blir du bättre snart??
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress