LCHF Trollet

X2000 mot Stockholm
 
Då har vi sagt tack och hej då för denna gång, sitter på X2000 mot Stockholm
Morgonen började med prosecco och hela familjen samlad hos Mia 
På centralen delade vi upp oss för mat...
Lätt sliten men nöjd 💕
 
 
Shopping i Nordstan igår, räkmacka på Gothia och pubrunda på vägen hem...
 
Lillan Kind

Vilken bra start på dagen att ha en sån mysig morgon med hela familjen! Gårdagens räkmacka var inte dum den heller😄 God fortsättning!

Svar: Så härlig resa <3
LCHF Trollet

Jennysvardag

Den räkmackan ser ju så väldans god ut. Måste be min pappa köpa med räkor från Göteborg när han kommer till mig :) shopping i nordstan är ju så mysigt. Hoppas att ni fick en bra tågresa hem :)

Hannas krypin

Hoppas att resan till Stockholm gick bra. Räkmacka ser verkligen god ut. Kul med lite shopping, det vill jag med göra. Inte för att jag behöver men jag har en massa villhöversaker. 😀

Svar: Älskar ordet villhöver;)
LCHF Trollet

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Så trevligt det låter måste jag säga :D. Vilken härlig start på dagen, och räkmackan ser helt ljuvlig ut :). Mysigt att gå i Nordstan, det är så fint där i Göteborg :) . Hoppas resan hem är behaglig :)

Svar: Resan hem gick mycket bra. Vet inte om mellandagsrea i Nordstan kan räknas till mysigt men, haha
LCHF Trollet

Mina

Den där räkmacka såg helt ljuvlig ut. Låter som härliga dagar men ändå skönt att komma hem igen.

Svar: Ja, det är skönt att komma hem och som Pippi Långstrump säger: Man kan inte komma tillbaka om man inte åker hem=)
LCHF Trollet

Pärla

Min gamla hemstad, fantastiskt ❤️ Kanske lite skönt att komma hem ändå? Shopping följt av räkmacka låter ju som en oslagbar kombo.

Svar: Vart bor du nu? Jag har bott många år i Göteborg=)
LCHF Trollet

Therese

Det låter som ni haft det mysigt =) den där räkmackan såg verkligen god ut =)

Svar: Supermysigt, verkligen <3
LCHF Trollet

Ullie

åh nej men va gott et såg ut mumms
kikar in o önskar en go fortsättning på julen kram

Svar: Ha ha, Gothias räkmackor är gigantiska och underbara. God fortsättning på det nya året!
LCHF Trollet

Annika

God fortsättning på julen.

Svar: God fortsättning på det nya året! <3
LCHF Trollet

Tess

Gud va härligt med en tripp till sthlm :) Fin stad men ingen stad jag skulle kunna bo i :) sv; Jadu..nackdelen är att de kan inte hitta felet..och om de överväger att opererar så får de ge fan i nerverna för de kan bara göra skadan värre..vet ju inte ens vad som är felet för röntgen visade ju ingenting :( Jag hade en fantastisk jul och hoppas att du också hade det :)

Svar: Ha ha, jag bor här i Stockholm... ;)
LCHF Trollet

Yela

Låter som ni fått det superbra! Va roligt med shopping på nordstan också, var allt för längesen jag var i Göteborg nu 🤗

Svar: Nja, just shopping i Nordstan i mellandagarna är väl inte en favoritsysselsättning hos mej men har man lovat brorsbarnen så har man, haha. Mysiga dagar var det verkligen <3
LCHF Trollet

Amanda

Räkmacka är ju så himla gott blir ju så sugen nu på det när man såg bilden. Mumms. Hoppas ni är nöjda efter lite shopping :)

Lexochlogan

Men vad kul med ett besök i Göteborg och åka tåg. Vill åka upp till Stockholm till våren, så härligt med en bra tur. Räkmacka från Gothia? Visst är de goda

Svar: dom är enorma och underbara! (nåt fel på min dator så jag kommer inte in till dej idag)
LCHF Trollet

Znogge

Det där var verkligen en macka helt i min smak!

Svar: Den är enorm, lätt att man kan dela;)
LCHF Trollet

jessica

åh vad roligt med en liten shoppingrunda, och den där räkmakan såg ju verkligen magiskt god ut :D <3

Svar: Ha ha, räkmackan kan man lätt dela på=)
LCHF Trollet

Marias Memoarer

Det var en rejäl räkmacka det :D

Svar: Oh, ja, det visste vi. Man kan lätt dela=)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress