LCHF Trollet

Dags för jobb efter mys i Göteborg
 Tågresan hem gick bra, sov en bit
Sa hej då och tack till mamma lillebror och dom tre busarna som skulle vidare mot Nynäshamn
Kurade ihop oss i soffan och mumsade på revbensspjäll som vi fick med oss från Calle, bästa ribbsen jag ätit sen Gunnars Livs på Avenyn stängde och DET är länge sen, haha.
Somnade ovaggat och tidigt...
 
 
Sov ganska länge idag, slappade vidare i soffan och tog en dusch medans Micke fixade frukost.
Var ner till Söderhallarna och beställde nyårsmat, tog en kopp te å Espresso house och åkte sen mot jobbet.
Här är lugnt  och behagligt och jag har svårt att se att det blir sent ikväll.
Hoppas att alla därute har haft en riktigt God Jul <3
https://siliiins.blogg.se/

Härligt :)

Jennysvardag

Så smidigt att beställa mat till nyår så :) Den koppen med te såg väldigt god ut. Jag hoppas att du fick en bra dag på jobbet :)

Emma Engström

Lugna och behagliga dagar är ju underbara! Så skönt att få sova ordentligt på morgonen också <3 KRAM

Therese

Vad skönt att tågresan gick bra =).. Ja vi hade en bra jul men jag och den äldsta sonen avsluta julafton med att bli sjuk men nu mår vi bra igen =)

Alice

Skönt att ta det lugnt och sova ordentligt. ^^

Junitjej

Så mysigt och trevligt det är att åka iväg med tåg! Ni verkarha haft det hur mysigt som helst i Göteborg!

Svar: Hur mysigt som helst <3
LCHF Trollet

TwinMom.se

Vad skönt med sovmorgon! Hade inte tackat nej till det😅 blir ingen sen kväll här heller😴

Svar: Ha ha, gissar att du inte får många sådana... <3
LCHF Trollet

nouw.com/Sannaevelyne

Låter som en härlig & skön dag! Hoppas det fortsatte att vara lungt på jobbet! Min julhelg har varit super, dock går det lite för fort...

Pärla

Åh så härligt det låter. Revben är ju sååå gott. Vad lir det för nyårsmat? Älskar EH, bästa enligt mig.

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Så mysigt, älskar att du skriver så mycket om mat här :D. Blir alltid så hungrig fastän jag nyss ätit ;) . Skönt med lugna kvällar, ibland känns det som man behöver det speciellt så här efter jultider :)

Svar: Blir du hungrig är det bra;)
LCHF Trollet

Mina

Hem ljuva hem ❤
Det är skönt att komma hem trots allt. Vi kom hem i dag efter en vecka i Värmland och det ska bli riktigt skönt att få sova i min säng ❤

Svar: Ja, det är skönt att komma hem, hur härligt man än har haft det
LCHF Trollet

Amanda

Jag åt också väldigt goda revbensspjäll i år på julafton. Dock somnade jag inte ovaggad igår men på julaftonskväll då somnade jag ovaggad :)

Madde

Vilka minnen jag fick fram nu. Gunnars livs ja, och fiket ovanför. Nu pratar vi närmare 40 år 😂

Svar: Ja MEN jag glömmer ALDRIG deras revbesspjäll... *dreglar*
LCHF Trollet

Amanda

Låter som en bra dag så gott med redbensbjäl 😊 hoppas du har en bra dag på jobbet

Hanna Karlsson

Skönt att tågresan hem gick bra, det är ju så gott med revbensspjäll men jag lagar det aldrig hemma. Har fått för mig att barnen inte tycker om det. Knäppt tänkt då de aldrig smakat..... Skön start på dagen med kaffe på espresso house och att ha kirrat nyårsmaten.

Svar: ALLA gillar ribbs;)
LCHF Trollet

annelie

skönt och sova ut ibland ;)

Svar: Verkligen, hur är det med dej??
LCHF Trollet

Znogge

Tillbaka i vardagen igen innan nästa helg. Kan inte klaga på våra dagar.

jessica

va skönt att ha nyårsmaten beställt , vi har nog inte bestämt än vad vi ska äta då faktiskt XD <3

Svar: Vad blev det då??
LCHF Trollet

Anita

Vad blir det för Nyårsmat? :D

Svar: Lite sent kanske men det blev skagen, löjrom, musslor, hummer, räkor, rökta räkor, king crab och champagne;)
LCHF Trollet

enna

Låter som en härlig och lugn dag :)

Yasmine

Borde ta och sova snart haha för jobbar imorgon igen. Men så visar de ju Sveriges match i jvm hahha... Kram

Jennifer

Men mums vad gott med revbensspjäll, älskar det, har dock inte ätit det denna julen :(

Svar: Men varför? Bästa på julbordet jue;)
LCHF Trollet

Annie - Stora Små Äventyr

Mysigt med lite tid i Göteborg :)

Svar: Det var verkligen mysigt, god fortsättning!
LCHF Trollet

Jasmine

Åh! Du tycks ha härliga dagar, det gläder mig.

Svar: Tack för kommentaren till inlägget om vår tionde dag på Drömresan till USA. Att skriva inläggen om vår resa bidrar till många minnen och återblickar, ja. Det tar också sin tid, därav publiceras inläggen sporadisk...

Tack, min jul var bra. Har ytterligare en veckas ledighet och njuter av det.
Hoppas att du också hade en mysig jul och att du får en bra nyårsafton (ni ska ju äta mycket gott, läser jag).

Kram

Svar: Urhärliga och många lediga dagar har jag haft, ljuvligt. Nyår blev lite lyxigt, det var vi värda, haha
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress