LCHF Trollet

Gick bra
inte säker på att jag någonsin varit på en anställningsintervju men det gick bra.
Skulle få svar efter påsk.
 
 
Vackert i stugan, skulle vara lite lyxigt att få vara där några veckor i sommar...
 
 
"Tjejfest" igår.
Melon med parmachips
Kokt torsk med ägg, brynt smör och pepparrot
Silviakaka
Jag, mamma, Ingela och Karin
Lite vin...
Mysigt
 
 
Nu är jag på väg mot Stockholm igen, jobbar ikväll
Hoppas ni har en fin helg i solskenet
kerstin ehrenholm

Vad vacker dukning Och Lycka till med jobbet Trevlig helg

Svar: Tack gulle!
LCHF Trollet

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Åh vad fina blommor :) Mysigt med tjejfest!

Svar: Ha ha, ja, mysigt!
LCHF Trollet

Carro

Så mycket härligt och lycka till med jobbet! 😍

Svar: Tack fina!
LCHF Trollet

Jasmine

Vi håller tummarna för att beskedet efter arbetsintervjun gör dig glad.

Svar: Tack för dina ord till inlägget om min Bucket list.

Kram

Svar: Tack fina, får svar efter påsk
LCHF Trollet

Marianne

Vackert porslin som ger nostalgitrippar, vasen med rosorna...fiiiin!
Kan du inte boka in några veckor i sommar?
Men inte de veckor jag är i storstaden ;)

Svar: Fattar inte vad jag ska boka in??
LCHF Trollet

Christian

Vad var det för jobb? Lycka till !

Svar: Undersköterska i hemsjukvården i Hudiksvall (där vi har stugan, jobbsemester)
LCHF Trollet

annelie

va fina tallrikar !!!

Svar: eller hur, dom köpte farmor till mamma och pappa på 70-talet=)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress