LCHF Trollet

Snö
 
Brandlarmet på skolan gick i fredags så vi fick ta tidig helg. 
Fullt pådrag så det brann nog någonstans men vi såg inget
Åkte ner till Nynäs,  tog en fika på nya espresso house, köpte en flaska vin och gick hem till lillebror och busarna.
Fullt ös, middag, stallet, disco med halloweentema...
 
 
 
När jag vaknade hade Tyra redan åkt till stallet
Vi ska snart möta upp pappa och äta lunch
Ikväll ska jag troligen på en spelning här i Nynäs, vädret lämnar ganska mycket att önska - det kom snöflingor förut... suck
 
 
Söndag morgon åker jag och Micke till Åland, ska bli mysigt!
tippellertopp.blogg.se

Har ni fått mkt snö ? Vi har inte fått något inte ens en flinga va ja vet 😉

Svar: Nä, inget stannade men det kom flingor
LCHF Trollet

Louise

Hos mig är det helt vitt ute, inte kul alls :P

Svar: Var bor du?😱
LCHF Trollet

Jasmine

Trevligt att tillbringa tid med nära och kära.

Svar: Tack för kommentaren!

Kram

Delila

Åland låter mys!!

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Så fina de var! Mysigt med Åland, hoppas ni får en trevlig resa :)

Svar:
LCHF Trollet

ullie

va roligt med en resa
ja fy ja hoppas den där snön försvinner vill inte ha den fy

Carro

Ha det så mysigt i Åland 😍

Annika

Vi har ganska mycket snö här i Boden, tycker att det är mysigt. Önskar dig en fortsatt trevlig helg.

Svar: Kanske därför vi bor i olika landsändar, ha ha, nä jag gillar snö men det blir mest slask här...
LCHF Trollet

Mariana

Ha en toppenfin resa! 😃😃

Svar: Tack vackra du!
LCHF Trollet

marianne

Det yr flingor här också till och från...lite försiktig invänjning av vintern..:)

Svar: Vill inte vänja mej
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

vilka söta små läskiga :D

Svar: Lite söta Är dom allt
LCHF Trollet

Marianne

Nä inte jag heller, vi drar vet jag?! :)

Svar: På väg hem nu men ska snart planera nästa resa...
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress