LCHF Trollet

Bästa
 Ett axplock från Vinvalvet
 Tappas kan liksom inte bli fel, lite av allt...
 
Vinlunch på l'avventura
 En liten del av förrätten
 
 En mellanrätt, hemlagad pasta med färskriven parmesan...
 
Mysmiddag hemma med Micke
 Premiumkotlett från Gårdssällskapet, smörstekt och gräddkokt vitkål, café de Parismör
 
Uwes hemgjorda hamburgare
 Han maler köttfärsen, lagar alla såser från grunden och bakar eget bröd (som jag hoppade), sjukt gott!
 
Hemlagat hos Sandra
 Kyckling i ugn med sallad och blomkålsris... magiskt
 
Räksmörgås i solen
 I Göteborg med bästa Mia... brynt smör var hemligheten på denna... dreglar...
 
Matig sallad i hemmets lugna vrå, haha
 Köpte en stooor flaska ceasardressing. Romansallad, dressing, picklad rödlök och karré från gårdssällskapet
Mösstanten

Mums! En massa god mat igen och jag som inte ens har ätit frukost än.

Svar: Ha ha, iväg och laga bara;)
LCHF Trollet

znogge

Men så mycket gott!

Svar: Blev en bra vecka... ;)
LCHF Trollet

Annika

Vilka underbara maträtter, man får upp aptiten rejält.

Svar: Låter bra!
LCHF Trollet

jessy

nu blev jag ju fundersam över vad jag ska laga för lunch här! haha :D

Svar: Vad blev det?
LCHF Trollet

marianne

Så mycket godis du visar, tur jag just svalt sista tuggan av lunchen ;)

Svar: He he...
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

Så mycket gott!x

Svar: Det var en bra vecka!
LCHF Trollet

cecilia

MMUMS!! :)

Sanna Oltegen

Hejhej Jessica,

Mitt namn är Sanna och jag jobbar på marknadsföringsföretaget Redcarpet, min uppgift är att hjälpa kunder att skapa samarbeten med intressanta bloggare. Därför kontaktar jag just dig!

Om du är intresserad av samarbeten får du gärna mejla mig? Då kan vi diskutera detaljerna vidare :)
Ha en fin dag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress