LCHF Trollet

Cigg vs. Nikotin plåster
 Har gått ner på steg två på plåsterna, blev lite jobbigare första två dagarna men jag tycker ändå att det går bra. Håller hårt på mina "max fem och inte på dagtid"... Malta kan ha blivit nån extra... ja, jag tycker att jag är duktig!
 
 Hemlagat är allt ganska gott även när bordet är lite rörigt av hemtentor, haha
 
Fick och skickade in den tredje hemtentan idag, nu är det bara och vänta på revidering;)
Detta betyder att jag är HELT ledig imorgon för denna kursen är slut och nästa är praktik... så nice!!
Tror jag tar den där dagstrippen till Göteborg på en aw imorgon, kan jag vara värd innan jobbhelg!!
Sara Ekman

Bra jobbat!!

Emma Engström

Så skönt att vara helledig imorgon!! :D

tippellertopp.blogg.se

Heja dig 😉

Marianne

Inte på dagtid?! Haha...fick en sån knäpp bild framför mej att du kliver upp mitt i natten för att få ta en cigg!
Härligt med en oplanerat ledig dag!

Svar: Ha ha... nja...
LCHF Trollet

ullie

åh men va skönt att göra o va skönt me ledig dag
Lycka till med tentan nu då

Svar: Tack!
LCHF Trollet

Znogge

Så otroligt skönt att vara helt ledig för det är ingen självklarhet när man pluggar!

Trevlig helg :D

Svar: Verkligen inte, men ibland tror jag man mår bra av att "ta sej ledigt" om inte annat...
LCHF Trollet

Ama de casa

Jag tycker du är jätteduktig och skickar stora applåder härifrån: *klapp, klapp, klapp* :-)

Klart du ska belöna dig med en tripp till Göteborg! :-D

Svar: Du är gullig du!
LCHF Trollet

cecilia

gott de ser ut!! :)

Pauline Hurtig

ly ka till med att gå ner på plåster :D

Svar: Tack fina!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress