LCHF Trollet

180305 06
Klarade alla dagar förra veckan,
genomsnittsstegen blev inte fantastiskt
men alla dagar är bra!
 
Ska modifiera mitt ätande, testa nytt,
mest för att se om "klimakteriet pluffset" går att få bort. Sägs att det är bra att låta  levern vila på morgonen och äta frukt då så det ska jag göra en månad och sen utvärdera.
Äter fett och protein som vanligt
mellan klockan 12 och 20.
 
Måndag
Ett äpple i skolan vid 10, en burk keso vid halv ett
 
Kycklingsallad på pizzan med svärmor och svärfar vid sex
 
Tisdag
En banan på morgonkvisten 
 
Stekt ägg, falukorv och majonnäs klockan tolv
 
Keso, limechilimajonäs och ribshack. 
Bara blanda och njut
 
En bit clubstek som jag gjorde iordning på kvällen
annelie

hoppas du får en bra dag!

Ama de casa

Duktigt stegat! :-)

Åh... Där kom den där falukorven igen... Mums! :-)

Svar: Du får komma förbi när du är i Sverige;)
LCHF Trollet

Znogge

Jag valde att sluta med LCHF för plötsligt gick jag inte ner ett dugg av kosten. Övergick i stället till att skippa kolhydrater samt att undvika fet mat och då tog det fart igen. Man får prova sig fram för att se vad som passar bäst.

Svar: Ja, så är det verkligen. Tror nog att det är olika under olika perioder i livet också...
LCHF Trollet

Angelica Wåhlin

Spännande att se om det ger resultat! :)

Svar: Verkligen!
LCHF Trollet

Lars Gustafsson

Bra gjort. Jag har också mitt dagliga mål på 6000 steg. Jag vill inte höja just nu. Våren måste visa sig först

Svar: Tänkte jag skulle klara hela mars och öka i april;)
LCHF Trollet

MartinaOlsson

sv; tack så mycket! har du något önskemål kring vad du skulle vilja läsa om? :)

natalia

Duktig du är!

ullie

men åh ja är hungrig he he
hoppas du har en fin torsdag kram

Biggeros

Alla sätt är bra utom de dåliga. Jag är öven öppen för alla tips när det gäller att bli av med de där kärringa handtagen och de överflödiga kilon. Jag fortsätter med LCHF och jag vet att det funkar. Ibland blir det en mix av GI och Low carbs. Ha det bra på kvinnodagen!

Svar: Tror kanske att man måste skippa både mejeri och alkohol men det tycker inte jag att det är värt;)
LCHF Trollet

MADDISENJ.SE

Bra jobbat tjejen!!

Annika

Tack för din krya på dig hälsning som jag fick, den värmde. köpte en god sallad i början av veckan och åt på jobbet, den var supergod.

Svar: så härligt=)
LCHF Trollet

Marianne

Men vänta lite nu...ska du äta EN frukt på morgonen och inget mer innan lunch?
Det skulle jag aldrig klara, jag som brukar vakna ibland av att jag är hungrig :p

Svar: Men jag äter aldrig frukost så det är inga problem;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress