LCHF Trollet

Helg i Göteborg
Fredag sista dagen i skolan, ett seminarium och sen sommarlov.
Jag, Linn och Lisa gick upp på terrassen för ett glas bubblor...
Blev en box rosé också 🤪
Lagom packad tog jag mej till tåget och sov hela resan 
Fick en kaffe och ett glas vin när jag kom till Mia
 
 
Lördag blev det frukost och en öl på balkongen, lunch på Tullen, styrelsemöte (för våran resklubb Drömsexan) i en park i  solen och sen middag på Barrique där Isabella serverade oss, mycket trevligt ställe 
 
 
Igår, söndag var planen att jag skulle åka hem men det fanns inga bra biljetter. 
Blev istället frukost och en öl på balkongen, pro enad ner till stan och middag hemma och tidigt i säng.
 
 
Tog tåget tio i sex i morse, framme nio.
Hem, packa om så hämtar mamma för ett par dagar i stugan...
Marianne

Oj vilken helg....fint att umgås med nästa vännerna, ni ses ju inte alltför ofta om jag förstått saken rätt? !

Hoppas du och mamsen får några härliga dagar tillsammans i stugan!

Svar: Vi försöker men nej, långt ifrån så ofta som vi vill... Både Göteborg och Stugan var mysigt!
LCHF Trollet

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Skönt med sommarlov snart :)

Svar: Ja, så skönt!!
LCHF Trollet

Angelica Wåhlin

Uscha, vilket tidigt tåg du fick ta!

Svar: Ha ha, ja... åker sista minuten som student;)
LCHF Trollet

Znogge

Vilken härlig och avslappnad helg du har haft! Skönt med sommarlov dessutom :D

Svar: Riktigt skönt!
LCHF Trollet

annelie

va trevligt :D

Svar: Gillar mina tripper till Göteborg
LCHF Trollet

Carro

låter underbart :)

Svar: Älskar när jag får smita iväg till Göteborg
LCHF Trollet

ullie

så mysigt
hoppas ni får en fin vistelse i stugan må så gott kramar ullie

Henrik Olsson - Föreläsningar

Det låter som en bra dag :)

Pauline Hurtig

önska att jag gilla rosé haha

Svar: Gillar du ingen rose? Vitt? Rött?
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress