LCHF Trollet

Bästa
Knas även denna vecka, hämtade ut min lagade telefon och upptäckte efter ett par dagar att jag inte hade Samsung health längre... nåja, finns ju fler appar... inga rekord
 
Nu asiatisk restaurang med buffé
 Sushin var grym!
 
 Hela buffén var grym!
 
Personalmat Ulla
 Fläskfilé, gräddsås, tomat och mozzarella sallad. Mums!
 
Sallad i låda
 Inget jag helst köper men helt ok ibland
 
Middagsmys i Stugan
 Grillad kyckling med coleslaw och ett glas vin=)
 
Lunch på Axela
 Lövbiff med kryddsmör och coleslaw, lövbiffen var lite tjock men god!
Ama de casa

Den asiatiska buffématen såg gudomligt god ut - älskar asiatisk mat! Här finns nästan bara kinarestauranger, andra asiater är mer sällsynta.

Svar: Blir bättre och bättre här
LCHF Trollet

Matilda Berlin

Men guuu vad gott det såg ut!! =) Kram <33

Johan

Fläskfilén och grillade kycklingen där lät ju inte helt fel, mmm!

Picadelisallad är supergott tycker jag! Plockade ihop en väldigt fräsch och god sallad för ett par veckor sedan, riiktigt gott!

SV: Tack! Tröjan har en hedersplats på en galje i hallen just nu och bloggen ska få en ny design så småningom, som en tioårspresent liksom :P haha

Svar: Visst är det gott men riktig skit! Sämre än donken tror jagi🤣
LCHF Trollet

Veiken

Oj så mycket mat. Jag blir ju sugen, mest på den asiatiska buffén...

sarah

Gud vad gott all mat ser ut!

Pauline Hurtig

mycket gott :)

Svar: Man försöker 🤣
LCHF Trollet

znogge

Så gott allt såg ut men lövbiffen var verkligen ovanligt tjock!

Svar: Verkligen... tur det var gott😉
LCHF Trollet

Linda

ser jätte gott ut!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress