LCHF Trollet

V 3 - Reviderad - Sista veckan på termin 1
Måndag
Städmåndag
Tulpanensdag
Mysmiddag på Melanders söderhallarna
Ingen middag men dock ett glas vin med vännerna på Melanders,
Tulpaner får jag köpa imorgon!
 
Tisdag
Möte med visföreningen
Träna
Allt enligt plan, träningen gick bra för mej men Micke har ont i ett knä...
Nä, inga tulpaner:(
 
Onsdag
Seminarium Utvecklingspsykologi och Gerontologi 11-13
Fick tag på begagnade böcker till nästa kurs, halva priset!
Martin halkade på morgonen så jag fick jobba kväll...
 
Torsdag
Tvättstugan
Träna
Inga stora utsvävningar, tvättstuga och träning check!
 
Fredag
Stresskurs 14.30-16-30
Jobba kväll
Gav bort kvällen till Eva till förmån för plugg
 
Lördag 
Omtenta Vårdvetenskap
Träna
Jobba kväll
Check, check och check
 
Söndag
Jobba heldag
Check
 
 
 
Bildresultat för Villfarelser ny vecka
Sara Ekman

Haha kul bild!

Alice Lindström

Vad skönt att den första terminen snart är över :)

marianne cargus

Lite lagom blandad kompott i veckan, en del måsten och en del må-bra-saker
;)

Svar: Har väldigt få måsten i mitt liv... vad syftar du på??
LCHF Trollet

Znogge

Man får ta till olika medel ;-)

Linda

Skönt med sista veckan för terminen :-D <3

Svar: Ja, på måndag går jag termin 2 på SSK utbildningen, coolt=)
LCHF Trollet

NATALIA

Fullt upp :D

Svar: Nä, det tycker jag inte...
LCHF Trollet

Jessica

Jo, men allt är fint med mig :) Hur är det själv?

Svar: Bara bra tycker jag, börjar återhämta mej från ett hektiskt december=)
LCHF Trollet

Netti Starby

Låter som en bra vecka :-D Kramis

Svar: Tror nästa vecka blir toppen=)
LCHF Trollet

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Verkar som en bra vecka även om du verkar ha mycket att göra :)

Svar: Ganska blandat, känns bra!
LCHF Trollet

Alice

Hoppas omtentan kommer att gå bra! :)

Svar: Tack!
LCHF Trollet

ajlimullersandvik.blogg.se

Det verkar bli en riktigt spännande vecka!!!

marianne cargus

Tvättstugan? Det är väl ett måste...inbillar jag mej ;)

Svar: Ha ha, ja lite... man måste ju tvätta någongång men känner jag inte för det så hoppar jag över bara;)
LCHF Trollet

Sarah

De känns så tidigt me tulpanens da redan nu :)

Svar: Håller med men älskar tulpaner
LCHF Trollet

Ama de casa

Den veckan grejade du galant - men vart tog tulpanerna vägen? ;-)

Svar: dom står så fint här på mitt köksbord=)
LCHF Trollet

Jessica

Det är verkligen något som jag också behöver, så kommer köra fler såna pass :) Även om det är sjukt jobbigt haha!

Angelica Wåhlin

Oj, vilket späckat schema du verkar ha!

Svar: Det varierar som tur är
LCHF Trollet

Gabriella

Skönt att du fick tag på böcker!!

ullie

fullt upp men låter bra det där

Catrin

Låter super!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress