LCHF Trollet

Ibland mår jag inte så bra - Therese Lindgren
 
Sveriges största youtuber som vunnit många priser och har måååånga följare
Ångestattacker, deppresion och utbrändhet??
Hur är det möjligt??
 
Hon berättar väldigt öppet och naket, fint
Förklarar bra vad det innebär och vad hon gått igenom
En bok jag rekomenderar varmt till alla att läsa
 
Håller med Therese - inget att skämmas över!!
Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Så otroligt bra bok! Har du läst hennes blogg? Älskar den :)

Svar: Nä, hade knappt hört talas om henne innan jag läste boken
LCHF Trollet

elin

Hennes bok är så bra!<3

Carro

Den vill jag läsa! :)

Svar: Det vill du!
LCHF Trollet

Biggeros

Tack för boktipset!! Kanske även ett boktips för min bloggvän Znogge. Såklart är bl.a ångestattacker/ depressioner/utbrändhet inget att skämmas för😐

Svar: absolut inte, men hela samhället ser det inte så ännu... tyvärr...
LCHF Trollet

Jennifer

Den boken är bra

Ida Lindborg ♡

Åh måste läsa den!

Svar: Det kan vara så att du måste=)
LCHF Trollet

ajlimullersandvik.blogg.se

Så bra att det skrivs om.

Nä, visst är det vansinnigt! Jag fattar inte hur vi kan dra så många nitlotter vad gäller vårt boende..ö

Svar: Har du läst den??
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

tycker den är så bra!!

wiolettan

Verkligen inget att skämmas för utan bra att få "skriva av sig". Nyttigt för oss andra att läsa om också. Finns nog ett stort mörkertal där.
Trevlig kväll.
Kram!

Svar: Jag tror också mörkertalet är stort... inte bra...
LCHF Trollet

Gabriella

ÄSLKAR den boken!!

NATALIA

Måste verkligen läsa den boken!

Svar: japp!
LCHF Trollet

Linnéa

Jag måste gå förbi biblioteket imon o kika efter den :)

Svar: Gört!
LCHF Trollet

ullie

nä precis så är det o inget att skämmas för bra bok

Svar: Jättebra!
LCHF Trollet

Znogge

Nej, verkligen inget att skämmas för! Psykisk ohälsa är inte konstigare än fysisk.

Svar: Ändå är den "lägre värderad" i samhället, av många... tyvärr...
LCHF Trollet

Josefine Monroe ♥

Jag fick den boken i julklapp av min syster för några år sedan men har glömt bort den haha. Ska börja läsa den :)

Svar: Gör det, den är bra!!
LCHF Trollet

annelie

den vill jag läsa men har inte kommit tillskott kan hända att biblioteket har den jag får se :P

Svar: Men ja, läs den!!
LCHF Trollet

marianne cargus

Tack för boktipset..måste genast kolla om den finns inläst

Svar: Det gör den
LCHF Trollet

Denise

Har ännu inte läst boken men varit sugen ett tag. Dock orolig att jag kommer att bli besviken på den för att alla haussar upp den..

Svar: Tror inte det
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress