LCHF Trollet

Härlig ny grupp
Riktigt lång dag i skolan igår, Sköndal från 8.30 till närmare 16
Mycket information om terminen, Praktik, Tema 6 som jag ska läsa nu...
Träffade nya basgruppen och den kommer bli bra, 8 st blir vi, en som inte var där
Tog en dryck på Humlehof, några från Broder Tuck är där nu, nice=)
Helt slut satt jag som en zombie i soffan ett par timmar innan det var dags för sängen
 
Idag måste jag sätta fart med pluggandet
Ska träna på förmiddagen med Micke
Köpa tallrikar till min Gröna Anna ikväll
Önskar Er en fin tisdag=)
Violen på Brandholmen

Ser ut som fliten råder vid köksbordet! Vackert med tulpaner att vila blicken på!
Lycka till med studierna!

Svar: Ja, tulpanerna gör sitt. Köksbordet är ofta belamrat med skolsaker... Tack snälla!
LCHF Trollet

JoJo

lycka till med pluggandet! :)

Svar: Tackar!
LCHF Trollet

Netti Starby

Vad roligt och förstår att du kände dig som en zombie efteråt :-D Kramis

Znogge

Skönt att den nya basgruppen verkar bra för det betyder mycket. Tulpansorten finns även på ett bord hemma hos mig :D

Svar: Väldigt mycket, har pratat med en del andra som haft stökigt i sina grupper och det låter inte kul! Tulpaner lyser allt upp lite i vintermörkret
LCHF Trollet

Angelica Wåhlin

Oj, vilken lång dag!

Svar: Tur det inte är så varje dag=)
LCHF Trollet

Anonym

Vad kul att det känns bra med basgruppen. Det gör mycket. Nu blev jag nyfiken på Var ska du köpa gröna anna i kväll😀? Samlar på den jag med....

Svar: Facebook market... finns många där runt stockholm som har några spridda delar=)
LCHF Trollet

Julia Svensson

Åh så fina blommor!

Svar: Lite rosa tulpaner piggar upp vintermörkret!
LCHF Trollet

cecilia

men åå så fina blommor!! :)

Svar: Ja, färska blommor är härligt, älskar tulpaner!
LCHF Trollet

marianne cargus

En lång dag med massa info...förstår om du kände dej som en zoombi på kvällen.

Jag behöver en kick i baken för att komma igång med avslappningsövningar...därav besöket på VC

Svar: Hjälpte det??
LCHF Trollet

Ama de casa

Åh! Se där! Där var dom ju - tulpanerna :-)

Svar: Mycket vackra!
LCHF Trollet

Miss Baby Peaches

Vilka härliga tulpaner!

Svar: Ja, dom är underbara! Måste bli bättre på att köpa färska blommor=)
LCHF Trollet

Daniela Skoglund

Nu är det ordentligt knas här på blogg.se, jag kommer inte ens in på min blogg.
Ja det var skönt mez avslappningsövningarna, jag ska dit mågra gånger till....
Skriver Marianne

Svar: Oj, jobbigt att inte komma in på sin blogg!! Maila dom!!
LCHF Trollet

Sarah

De va ju inte så lång dag om man jämför me o jobba heltid :P

Svar: Nä, onsdagen var kort och härlig. Jobbar "bara" halvtid nu när jag pluggar heltid;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress