LCHF Trollet

v 16
Haft en hektisk vecka, men inte fått mycket gjort
Nu blir det hårdplugg fram till nästa helg
 
Måndag
Måndag kom vi hem från Nashville, sov middag och sabbade nattsömnen
 
Tisdag
10.45- 12.45 KTC, övningslokal på SÖS där vi fick lära oss att sätta kateter och injektion
Svimningstrött, bra nattsömn
 
Onsdag
8.30- 9.15 Föreläsning om döden
9.30- 11.30 Film: Se döden
11.30- 12.15 Reflektion filmen
13- 15 Föreläsning omvårdnadsprocess, skriva individuell Lärandeplan och genomgång av seminarier under temat
15.30- 16.30 Basgrupp
Massiv dag, trött när jag kom hem MEN vid 19.30 försvann suset i öronen och "hjärndimman", så skönt!!
 
Torsdag
Idag ska vi till Fonus (mycket död inför praktiken på äldreboende)
Jobba kväll
 
Fredag
Två självrättande tentor ska göras på it´s learning
13-14.45 Seminarium: Sjuksköterskans yrkesetik
 
Lördag
Jobba garderob kväll
 
Söndag
Tvättstugan, riktigt välbehövligt;)
 
 
Znogge

En mist sagt intensiv vecka! Lycka till med hårdpluggandet :D

Marianne

Förstår att du är trötg efter resan och att du har en del att ta igen.
Tunga ämnen i pluggandet också.

MADDISENJ.SE

Insåg nu att jag helt missat er resa, får ta och läsa ikapp lite. Hoppas ni haft det underbart i alla fall <3

Svar: Underbart var ordet sa bull;)
LCHF Trollet

MartinaOlsson

sv; Åh vad spännande! Äggvita har jag hört många som gör ansiktsmasker utav, men aldrig äggskal, vad ska det vara bra för? :)

Svar: Ha ha, jag vet inte riktigt men det är ju ren kalk;) Läste "8 sätt att använda äggskal" ;)
LCHF Trollet

Carolina

Roligt att ni var på KTC och lärde er sätta kateter! Det skulle jag också ha gjort, men jag utför sådant ofta på avdelningen så inget som behövs :)

Svar: då kommer jag till dej nån dag och övar;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress