LCHF Trollet

Skördefest på The Winery Hotel
 
 
Gick bra på jobbet på torsdag kväll, fick en del gjort i pluggväg, mycket skönt
Kom hem i bra tid men ganska trött så det blev sängen ganska omgående
 
 
Hjärt- lungräddning, en kurs på två timmar där vi verkligen fick testa (på dockor tack och lov, haha).
Även hjärtstartare gicks igenom.
Ett litet certifikat på avklarad utbildning så nu ska vi kunna... hmm, nåja...
Vitalparametrar workshop... blodtryck övades att läsa av, mina fingrar domnade bort... LOL!!
 
 
Ett snabbt glas vin med klasskamraterna innan färd ut till Solna och The Winery Hotel
Där bjöds på vin och chark, yoga och rundvandring bland vintunnor och ståltankar
Dom får ett ton druvor från sin gård i Toscana och gör sitt eget vin, riktigt bra!
Sinnes yoga stod på programmet för dom som ville, riktigt skönt även om man fattar hur stel man är...
 
 
Blev bjudna på middag hos Pär (supergod kyckling med chevrelasagne, ja, jag fuskade lite) med tillhörande goda drycker och sällskap.
Så himla härlig kväll, tack alla inblandade.
 
 
Idag och imorgon är det jobb som står på schemat, jag hoppas få riktigt mycket plugg avklarat...
Önskar Er en magisk helg!
 
 
Kenneth

Så du pluggar och jobbar, kan va slitigt. Har själv testat på det :)

Svar: absolut men jag har ju valt att byta från servitris till garderoben för att kunna plugga lite samtidigt som jag jobbar. jag tror och hoppas att det kan funka
LCHF Trollet

annelie

hoppas du me får en fin helg

Netti Starby

Så himla trevligt du har haft det! :-D Kramis

Amanda

Lät som ett roligt event!!

Selma

Oh vilken mysig dag ❤️

Carro

skoj!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress