LCHF Trollet

170913 14
Onsdag 
Tre skivor bräckt skinka med ost och ett trasigt ägg blev frukost när jag kom hem från skolan 
Delade en pulled pork med Micke på Medis, skippade brödet 
Köttfärslimpa med gräddsås 
 
Torsdag
Tog fel burk till skolan
Hade gjort en mumsig köttfärsröra med lite tomat till... Nä, bara köttfärs... inte så kul...
 
Bättre blev det på Kroken
Jag och Micke  delade på råbiff och chark- ost tallrik som start
Ryggbiff och lättbakad högrev till varmrätt
Riktigt mumsigt var allt, heja Kroken!
annelie

va råbiffen god?

Svar: Mycket
LCHF Trollet

Ama de casa

Såg gott ut! Men snopet att ta med sig fel burk... ;-)

Svar: Mycket snopet, mina klasskamrater tyvker ju att jag är underlig som det är... 😂
LCHF Trollet

Carro

Så mycket gott! :)

Annika

oj så mycket gott du har ätit. Ha en bra dag.

Biggeros

Oj, vad det vattnas i munnen på mig nu. Just nu håller bi på med nollning så dessa veckor blir det inga kolhydrater serverade. Ägg av alla olika former äter man desto mer till kött/ fågel/skaldjur och fisk. Hoppas du överlevde utan tomater till lunch🤗

Svar: Ja, det var två delade körsbärstomater men majonnäsen saknade jag!
LCHF Trollet

Sara Ekman

Mums med ryggbiff :)

Alice Lindström

Gott!

Svar: Verkligen
LCHF Trollet

Anonym

Ser smarrigt ut!! ha en fin heög. kram

jannice

oj, de där såg väldigt gott ut...kram

Felicia

mums

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress