LCHF Trollet

V. 40
Måndag
Igår - Skolan med plugg och basgruppsträff på dan
Schemafix inför julbordet med garderoben på Ulla Winbladh
Mysmiddag på Blå Dörren med Martin och Janne
Drink på Secret Garden avslutade kvällen
 
 Tisdag
Idag - Skolfritt och plugga som tusan
Tvättstugan
Micke jobbar ikväll och om jag pluggat duktigt blir det middag med mamma och Gittan
 
Onsdag
Skolfritt igen, massa mer plugg
 
Torsdag
Seminarium och gemensamplugg hela dagen i skolan 
Jobba kvällen
 
Fredag
Muntlig redovisning i Socialantropologi med basgruppen
Middag med Jeanette & Max på kvällen
 
Lördag och Söndag
Bara ledigt (utom plugg då), 
Micke är också ledig så vi får se vad vi hittar på
 
 
annelie

är det kul å plugga?

Svar: Jätteroligt, har aldrig tyckt det men plötsligt händer det
LCHF Trollet

Therese Bjärstig

Så nu planeras inför julbord... tiden rusar fram.

Svar: Ja, hög tid;)
LCHF Trollet

Kenneth

här har man fullt upp ser jag

Svar: Men nu är det ju ändå ganska lugnt=))
LCHF Trollet

lars

Vilka läckerheter ni äter. Tack för eran delning av fina bilder.
OK min första fettätarvecka resulterade i 10% viktnedgång av mitt mål. alltså 6,3 kg och 6 cm runt maggen
Kusligt mycket på en vecka tycker jag. Men det kommer säker att gå i vågor eller platåer som Sten Sture Skaldeman skriver. Det är han jag följer

Svar: Grymt duktigt. Skaldeman är Gurun!!
LCHF Trollet

Ida

Mysigt! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress