LCHF Trollet

Nervositet
Alltså det klart jag vet att jag blir nervös över muntliga prestationer, men...
Det här är ju löjligt, är ju inte nervös i andra samanhang, har tagit mej ett glas rött;)
Jag kommer mest troligt inte klara tentan imorgon men jag kommer ändå ha vunnit för att jag faktiskt går dit och försöker, friskt vågat hälften vunnet eller vad säger dom.
Önska mej nu lycka till DET behöver jag
 
Ha, har fått små frukter på min chiliplanta=)
 
Vattenläcka i stugan, tydligen ganska illa, pratade med mamma idag och hon var inte glad.
 
Hit ska jag imorgon...
 
Har jobbat en liten stund idag, en mingelbegravning, gick toppen.
På morgonen pluggade jag lite och strax ska jag gå och lägga mej och skumma igenom fysiologiboken innan jag somnar, tunnelbanan går 07.01 imorgon bitti...
Madeliene

förstår precis vad du menar, jag hatar alla muntliga delar som man har med skolan att göra, det är något utav min värsta mardröm, haha! kram

Svar: Jag har ju ändå klarat ett par muntliga redovisningar redan... ;)
LCHF Trollet

Petra Olsson

Men då säger jag lycka till :) detta kommer gå toppen

Svar: Tack snälla!
LCHF Trollet

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Hoppas det kommer gå bra! Helt rätt tänk också, viktigt att berömma sig själv ändå även om det kanske inte alltid går 100% rätt. :)

Svar: Jo, jag känner mej själv rätt väl vid detta laget... haha... på gott och ont
LCHF Trollet

ullie

åhh men gud söt chili

STORT lycka till spark i rumpan et kommer gå bra

önskar dej en jätte fin fredag kram

Svar: Tack snälla!
LCHF Trollet

Netti Starby

Jag gillar verkligen inte att prata inför en grupp och önskar dig lycka till! :-D Kramis

Svar: Tack fina
LCHF Trollet

Znogge

Jag önskar dig lycka till! Att prata inför andra kan göra många en smula nervösa...

Svar: Det här är tyvärr lite mer än en smula, hela mitt väsen blir paralyserat men övning ger färdighet och andra gången brukar gå bättre
LCHF Trollet

Kattis

Håller både tummarna för att det går bra för dig idag!!😀

Svar: Tack fina!
LCHF Trollet

elin

Hoppas du får en toppen bra fredag<3

Jennifer

Heja dig, detta fixar du :D

Linnéa

Det var en Olivia som åkte ut - fel dock :S

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress