LCHF Trollet

Förvirrad trötthjärna
Kommer inte ens ihåg vad det är för dag längre, haha
Igår publicerade jag inlägget "nästa vecka",
det brukar jag ju göra söndagar,
inte för att det gör något men...
Tentan igår var precis så flummig som jag trodde,
skrev oavbrutet i 2 timmar på 7 frågor och har ingen aning om det är rätt
Pratade med klasskamrater igår och alla är lika förvirrade...
Det är bara att vänta och se,
men jag har lagt många timmars plugg på detta prov
 
Gick i alla fall och jobbade efter tentan och här på Ulla är julbordsförberedelserna i full gång
Detta är entretältet där garderoben och en liten bar kommer att finnas
Riktigt mycket folk både dag och kväll så klockan gick riktigt fort
Lövhalka har fått en ny innebörd... dom är snorhala=))
 
Idag regnar och blåser det,
men man kan oxå se att solen kämpar,
höstlov och halloween på grönan,
kan bli precis hur som helst!
Nåja, söndagar blir sällan sent
 
Linda

Tråkigt med blåst, det har vi här också :/

elin

Härliga bilder!<3

Znogge

Flummiga tentor är ett dåligt betyg åt lärarna!

Svar: Ja, den här gången skyller jag lite på dom faktiskt... dom andra två tentorna vi haft har jag helt enkelt inte hunnit med pga fel fokus så dom skyller jag bara på mej=)
LCHF Trollet

Alice Lindström

Hoppas tentan gick bra!

Netti Starby

Vad tråkigt att provet var flummigt och hoppas att det gick bra. Ha en fin dag! :-D Kramis

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh sånt där är tufft när man inte vet hur det gick för man blir förvirrad. Hoppas det gick bra i alla fall. Mysigt med Halloween på Grönan :D

Biggeros

Se upp att du inte halkar på de snorhala löven!!!
Hoppas att tentan gick bra även om du och många var förvirrade=)

Svar: Inte så särskilt bra, tror jag får 3 omtentor från tema 1 men jag tror att jag börjar komma in i hur jag ska lägga upp pluggandet och förväntar mej mycket bättre resultat i tema 2 som började denna vecka...
LCHF Trollet

lars

Ja lövhalka är inte att leka med, Låter som ni hade en regnig kväll hos er Här har regnet öst ner och storm inatt. men igår på dagen och ny fantastisk härlig sol. Happy Halloween på er

annelie

det händer alla att man blir förvirrad ibland :P

Carolina Thoor

Hoppas att det gick bra! Äsch då ibland kan man bli lite veckovild. Har märkt att jag också varit så den här helgen och veckan ^^,

Sv; nej då, det var det inte skönt nog :)

Kattis

Hehe ibland flyter dagarna ihop när det är mycket på gång, håller tummarna för att tentan gick bra!:D

gun

Håller tummarna att tentan gick bra. Ja, blåser gör det som katten här nere och löven far omkring.
Dom kan bli hala om man inte ser upp.
Julbord redan???
Kram gun

Svar: Nja, så bra gick väl inte den här heller men jag känner att nu till tema 2 har jag listat ut hur jag ska lägga upp mitt plugg liter mer.Nä, julbordet börjar den 22 November men det är mycket som ska fixas innan=)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress