LCHF Trollet

171002 03
Har i helgen inte bara pluggat skola utan även läst om klimakteriet...
Klimakteriet och viktuppgång
Klimakteriet och LCHF
Klimakteriet...
Finns en del att hitta och jag kom fram till att jag ska prova periodisk fasta, 16:8
 
Måndag
"Fick inte äta förrän klockan tre..."
Hungrig som tusan på väg från skolan till garderobsmöte blev det en proteinbar
(note to self: var förberedd!)
Väl på Ulla blev det cheddarost som bara stod där och såg god ut...
 
Kalventrecote med salld, rödvinssås, parmesan och bearnaisesås. To die for!!
 
2 finncrisp med bregott och ost på nattkröken när vi kom hem
Det var ju tokigt när ätfönstret bara ska vara 8 timmar
 
Tisdag
"Vanlig dag"
Mickes bästa ostomelette är bästa starten på dagen
 
Keso som blandats med creme fraiche och riven ost serverades med kyckling, åts hemma
 
Premiumkotlett från Gårssällskapet stekt till perfektion intogs i soffan till tv:n som snacks (20.30)
 
Loggade in mej på Samsung health som har stegräknare. Hur riktig den är vet jag inte men det är inte så viktigt, skillander i steg blir ju lika. Målet är 10000 steg/dag, igår blev det drygt 3500 så jag får skärpa mej;)
NATALIA

Så gott :D

Netti Starby

Då kan du väldigt mycket om klimakteriet! :-D Kramis

Svar: Ha ha, vi får se!
LCHF Trollet

Miss Baby Peaches

Den där kalventrecotén såg ju såååå galet god ut! Mums!

Svar: Det var den;)
LCHF Trollet

elin

Mums så gott allting så ut<3

Henrik Olsson - Föreläsningar

Jag har aldrig använt en stegräknare, men däremot RunKeeper som mäter bra. Dels räknar den in hastigheten, och om man går upp för en packe eller liknande:)

Svar: Ja, den är ju mycket bättre men nu gäller det bara att aktivera sej efter att ha börjat plugga OCH fått ett stillasittande jobb...
LCHF Trollet

znogge

Man får helt enkelt prova sig fram och hitta en metod som passar bäst. Jag brukar oftast ha något alternativ här i gruvan men på senare tid har det serverats mycket pasta vilket jag försöker undvika. Gäller även andra kolhydrater så gårdagens pizza var ett undantag ;-)

Svar: Men verkligen måste man hitta nåt som passar en!
LCHF Trollet

Jennifer

Det är bra med stegräknare :)

Svar: Verkligen
LCHF Trollet

Felicia

maten ser god ut

annelie

va skoj me en steg räknare :D

Svar: Ja, kanske att det kan öka på promenaderna nu när jag pluggar OCH jobbar stillasittande...
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress