LCHF Trollet

Lamslaget Stockholm
Det här vaknade jag upp till i morse, så himla vackert!!
Som vanligt kom det som en chock för SL, inga bussar gick, alla pendeltåg stod stilla
Nåja, jag bor ju granne med skolan och Micke jobbade i gamla stan idag så det gick bra för oss
Tågresan hem gick bra i söndags
Fixade lite mat och läste in mej på microbiologin till basgruppsträffen
Softade en stund i soffan innan Micke kom hem från jobbet
Städmåndag, blir glad av bara ordet.
Röjde som vanligt undan så Martha kommer in
Gick till skolan ett par timmar och mötte sen upp Micke för lunch på Big Ben
Skrev klart referenser på hemtentan och skickade in den
Pluggade lite löst samtidigt som vi softade i soffan
Idag fick vi världens bästa besked, frågan som ingen förstod i hela skolan på sista tentan är struken!!!
Vi får visserligen vänta en dag extra på om vi klarade den för övrigt då poängen måste räknas om men det var det verkligen värt!! Vi vann=))
Tvättade lite på morgonen
Gått första kursen i stresshantering (ACT), blir riktigt intressant
Micke jobbar ikväll så jag ska snart i sällskap med fysiologiboken slänga mej i soffan
 
Carolina Thoor

Hehe jag vaknade upp igår morse till det här & idag så kom det bara ännu mer. Så mysigt! :D

Sv; ja, den var då inte dålig :D

Netti Starby

Oj vad snö och skönt att tågresan hem gick bra :-D Kramis

Amanda

Så himla mysigt med snö, men mindre kul med kollektivtrafiken!

Pauline Hurtig

vad skönt att frågan blev struken :D

Ellen Gräntz

Oj vad snö! Såååå fint att se på, men den får gärna dröja lite för min del hehe.

Johanna Utterberg

Tänk att det blir sånt pendel-buss-kaos pga snö som kommer varje år? ;) Men vackert är det tycker jag med! :)

Ida

Åh jag vill ha massa snö jag med!! :)

ullie

ja oj vilket snöoväder alltså det är ändå konstigt de vet ofta när det ska kommer men blir typ lamslagna =)
skönt när man kommer dit man ska i vartfall . fina bilder kram kram o guuud så skönt me tentan glad man blir

Jennifer

Så fint! Älskar snö 😍.

Biggeros

Så skönt att den sista tentan blev struken. Ett glädjebesked bland allt pluggande. Visst finns dammet bakom hörnen kvar....städning får bli prioritering 2 för det hinner man alltid med någon dag i veckan....
Är tillbaka efter en veckas bloggpaus🤗

Svar: Fick icke godkänner i alla fall🤥
LCHF Trollet

Marianne

Wow vilken utsikt....nu blir jag avis ;)
Men vilken nyhet...snöar det i Stockholm på vintern? Vilkrn världsnyhet!!!!!
Haha....tänk att det är samma sak varje år, det är nästan lite komiskt, men så irriterande för alla pendlare.

Nu blev jag lite nyfiken...har du en app som räknar medeltalet av veckans steg? Vilken isåfall?

Kram

Svar: Visst är det komiskt Samsung health, den kom med telefonen
LCHF Trollet

christian

Tänk att inkompetensen är så fast rotad att den återkommer år efter år efter år, helt obegripligt att man inte klarar av snö Sveriges huvudstad.....å andra sidan gillar jag när naturen sätter stopp för oss människor! :)

Svar: Ha ha, ja vi behöver stanna upp ibland😉
LCHF Trollet

marianne cargus

Jag har ju också den appen, men får kolla lite noggrannare, hitintills ser jag dagens steg och har letat om de sparas någonstans, men har inte hittat ...

Svar: Det dök upp på måndag, på klockan eller längst ner som en extra ruta...
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress