LCHF Trollet

Förlorad dag
Jösses så trevligt vi hade igår 
Sent blev det
Mycket vin blev det
Men urhärlig 
Sov till kvart över ett idag, ynklig
Försökte äta lite, gick så där
Missade skolan...
Framåt kvällen skulle vi hämta 2 hyllor i liljeholmen
Gick på South Side och åt hamburgare
Fick lite energi
Bara en hylla fick plats i bilen
Blev två vändor 
Fick byta bil då våran var uthyrd 
Vilket strul
Nu är både vi och hyllor hemma, 
Fotboll och dator, mår mycket bättre 😉
Alice

Härligt att det blev en lyckad kväll, och skönt att du fick lite energi av hamburgaren! ^^ Sv: Enbart nöje, vi åker med en grupp från Sverige så ska göra massor av roliga aktiviteter med en guide. ^^

Sara Ekman

Kul :)

MartinaOlsson

sv; tack så mycket! :)

Carro

Hihi skönt att du mår bättre och att allt löste sig :)

Znogge

Medaljens baksida men ibland får man offra sig ;-)

Svar: Offrade mej gjorde jag så gärna;)
LCHF Trollet

Netti Starby

Vad skönt att du tillslut mådde bättre! :-D Kramis

Ama de casa

Fotbollen gick ju bra :-)
Jag förlorade en dag på riktigt i somras. Då när vi passerade datumlinjen och aldrig fick uppleva söndagen den 27 augusti. Men jag måste säga att jag inte saknar den sådär jättemycket :-D

Svar: Ha ha, så var det ju... jag förlorade inte riktigt hela;)
LCHF Trollet

Marianne

Ajaj då, krångel samma dag som energin saknas...kämpigt!
Var det svartsoppan som orsakade trötthet och ynkligheten? Hihi

Svar: Gås och kräftor verkar lite lika... svag dagen efter intag, men det kan absolut ha varit svartsoppan=)
LCHF Trollet

lars

Jag såg inte så mycket av fotbollen, 2 serier istället Vår tid är nu och Norska Monster, Men Sverige klarade ju sig bra ändå? ja du ibland kör det ihop sig

Svar: Ha ha, jag satt i soffan när gubben tittade men såg inte så mycket;)
LCHF Trollet

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Skönt att sova ut :)

Svar: Ibland helt nödvändigt=)
LCHF Trollet

Violen%2525252525252520p%25252525252525E5%2525252525252520Brandholmen

Tur att livsandarna vaknade igen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress