LCHF Trollet

Kameran - Jag och Micke
Hittade en helt ok bild på mej och Micke från mammas kalas. 
Minen jag gör med munnen gör jag ofta... haha...
 
Corina

Så söt bild ❤️

Henrik Olsson - Föreläsningar

Sv: Hoppas att allt blir bra med din bror!

Svar: Tack fina, det löser sej alltid!
LCHF Trollet

annelie

så gulliga ni är :D

Svar: Tackar!
LCHF Trollet

Carro

Härlig bild :)

MartinaOlsson

sv; ja den är verkligen fin! :)

Annika

Det var ju en fin bild.

Louise

Haha alla har vi väl våra speciella miner! ;)

Amanda

Härlig bild! :)

Ama de casa

Vilken fin bild på er :-)

Vissa miner gör man oftare än andra, man märker det när man framkallar korten... ;-)

Johanna Utterberg

Så fin och härlig bild :)

elin

Hoppas du får en toppen bra kväll<3

j

fin bild!

Christian

Håller med .... "haha" :)

Pauline Hurtig

fin bild :)

Svar: tack!
LCHF Trollet

elin stridh

Jag hoppas attdui vill kika in, 1-3 dagars leveranstid är det, klicka på länken nedan och ta dig gärna en titt om det är något dui hittar, skulle göra mig glad!

http://hopedesign.shop.textalk.se/sale/

Ha en underbar dag!

ajlimullersandvik.blogg.se

Såå trevligt att se er tillsammans :)

Svar: Ha ha, tack!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress