LCHF Trollet

Grillen invigs
Ledig!
Började med lite ärenden och lunch på stan
Plockade ihop vad som skulle med till terrassen och gick upp i solen som strålade
Jag, Eva B och Jennifer drack lite vin och babblade
Grillade kotletter från Gårdssällskapet, mycket gott. 
Halloumi, coleslaw, tomat och feta samt Evas chorizosallad med melon
Gick ingen nöd på oss😁
Linda

Ser ju väldigt centralt ut på er terass!
Svar: Ja super smidigt larm, ja det får jag ;)

Svar: Japp, mitt i slussen bor vi;)
LCHF Trollet

annelie

skönt me ledighet :D

Amanda CL

Gud vad gott!!!!

ajlimullersandvik.blogg.se

det låter underbart, chorizosallad är ju såååå somrigt :D

Louise

Vilken lyx! :D

Gabriella

Så trevligt!!

Nina Bergquist

Ser fantastiskt ut!

gun

Vilken härlig utsikt du har över stan. Du måste bo någon stans nära slussen om man tittar på hur du tagit fotot?
Jag har bott många år i Stockholm (Nacka). Gott åt ni med och grillat är ju så gott.
Önskar dig en fin arbetsvecka.
gun

Svar: Ja, har flyttat till slussen, bredvid sjöfartshotellet och där har vi en gemensam terrass på taket där man kan grilla, toppen!
LCHF Trollet

Amanda

Åh vad härligt!! :)

corneliaeriksson.blogg.se

Det ser superhärligt ut, allting!

Svar: Det var det!
LCHF Trollet

Sanna Widman

Åh så härligt! :)

Svar: Älskar att grilla, kan grilla varje dag hela sommaren tror jag=)
LCHF Trollet

Mikaela

Vilka härliga bilder :)

Liv Ringström

Åh så härligt och gott att grilla!

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Så gott att grilla :)

Anita

Mums..!!

Miss Baby Peaches

Åh, jag vill också grilla!

Jasmine

Så mysigt! Årets första grillning är ju alltid speciell. Vi får hoppas på fler tillfällen under de kommande månaderna. :)

(Sent) Svar: Tack för de uppmuntrande orden.

Kram

Sara Ekman

Gott med grillat :)

Nina Bergquist

Ser så fram emot sommaren så att man kan grilla en massa mer. så gott!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress