LCHF Trollet

Baconrulle
Bacon, fetaost och prästost blev det denna gång
"Fläta" bacon och kör på 175 grader i ugnen
Lägg ett tjockt lager ost och kör fetaost, rulla och kör sen 10-15 minuter till. Vänd gärna en gång på rullen.
Blev en dålig rulle denna gång men mycket god!
wiolettan

Det var länge sedan jag åt bacon. Knaperstekt bacon tycker jag om.
Hoppas att du har det bra och kan njuta av varmt och soligt väder.
Trevlig helg.
Kram!

Svar: Inte mycket sol idag men det tackar jag för då jag blev ledig... heheBacon är gott;)
LCHF Trollet

Tove

Gott!!

Henrik Olsson - Föreläsningar

Bacon är aldrig fel! :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Men åååh så fint att fläta in den sådär :D :D

Johanna Utterberg

Smarrigt! :) Hoppas du har en fin torsdag!

Pink Unicorn Metalhead

Tackar :)
haha det där skulle min pojkvän älska

Svar: Dom är goda! Även goda kalla om det skulle bli nåt kvar...
LCHF Trollet

Linda

Men åååh så gott detta verkar. Älskar ju bacon, hehe.
Svar: Ja absolut godast enligt mig, det & thai ;)
Mysigt, förstår att det lär bli mycket häng där då. Ååå gud vad gott det lät måste testa. Har fått fantastiska tips här!

Svar: Gott även kall om det blir nåt över... hehe
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

åh vad gott!

Louise

Önskar de fanns bättre veganbacon! :)

Svar: inte mycket till bacon då men jag förstår vad du menar=)
LCHF Trollet

Sara Ekman

Gott :)

Heléna

Tack för tipset!!! Låter verkligen som något som skulle falla mig i smaken :D Trevlig helg <3 Kram

Svar: Den är lika god kall nästa dag=)
LCHF Trollet

Carro

omg vad gott :D

Svar: Lika god kall nästa dag...
LCHF Trollet

annelie

det där var riktigt fett :P hiihi

Svar: Ja, underbart!
LCHF Trollet

j

Vad gott!!

Ama de casa

Så gott! Jag brukar linda bacon runt haloumi och köra i ugnen, det är också supersmarrigt :-)

Svar: Bacon är gott till allt;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress