LCHF Trollet

Wirströms i Gamla stan
Blev en promenad på väg till Gamla stan igår, vädret var ljuvligt. De få som fått ut lite bord och stolar hade fullt.
Tog en cider på Cultur bar medans jag väntade på Micke som kom från jobbet 
På Wirströms var det som alltid mycket folk men vi hade bokat ett av de små rummen och blev runt 15 personer.
Vi träffas en gång per år för att hedra minnet av Anders som gick bort aldeles för tidigt i cancer 
Igår skulle han ha fyllt 40 år
 
 
 
 
 
Ama de casa

Vad fint att hedra Anders sådär med att träffas för hans skull. Han ler nog stort, vartän han nu befinner sig :-)

Svar: ganska säker;)
LCHF Trollet

Anita

Men så trevligt :D

gun

Även här har man haft vårkänningar efter snövädret som vi fick i början av veckan.
Tragiskt att en så ung människa ska få cancer och inte kunna bli räddad.
Tror att han ser er och ler glatt när ni träffas och hedrar/minns honom.
Förstår att du packar och packar upp för glatta livet. Det är ett helt företag att flytta:).
Jag vet..... mina barn har sagt "nu mamma har du allt flyttat färdigt":):)
och det tror jag att jag gjort.
gun

Svar: jag oxå hoppas jag, i alla fall på mycket länge=)
LCHF Trollet

Amanda Jona [SPONTAN]

Såg riktigt härligt ut :)

znogge

Fint att minnas så tillsammans!

Släpp taget. följ flödet

Vad fint av er att träffas för att hedra hans minne!

Heléna

Fint att träffas och hedra någon gemensam vän <3 Ni ser ut att vara ett härligt sällskap :D Kram <3

Svar: lite fint känns det. kul att träffa alla också så klart
LCHF Trollet

Tilda Barkselius

Himla mysigt ni såg ut att ha det!

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Så härligt med en promenad :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress