LCHF Trollet

Utmaningen
Nja, går sådär
Börjar om imorgon
Inget jobb eller utgångar på några dagar då😉
God mat kan man äta ändå, blev kylskåpsrens till frukost...
Smörsteker champinjoner 
Lök och fin strimlad vitkål
Små biff bitar 
Grädde och lite philadelfiaost 
Knäckte i två ägg, sen får det gå på eftervärme tills vitan stelnat.
 
Riktigt gott och mättande!
 
#blogg100/10
Gabriella

Såå gott!!

Henrik Olsson

Det var ingen dålig frukost det där :)

Sv: På måndag föreläser jag för en högstadieklass om sociala medier :)

Jennifer

Det där såg ju riktigt gott ut :)! "Man tager vad man haver" sa Kajsa Varg ;)

annelie

kylskåps rens brukar bli gott :D

Znogge

Själv övergav jag LCHF för en annan kost och det ångrar jag inte. Vikten bara rasade!

Svar: haha, what ever suits you;)
LCHF Trollet

Therese Bjärstig

Mums! Så jätte gott ut ju 👍🏻

Biggeros

Ser väldigt gott ut=) Det gäller att ta det som finns i kylskåpet=)Kram

Heléna

Ser gott ut :D Kram <3

Miss Baby Peaches

Förutom svampen och löken (två saker jag absolut inte äter) så såg det där riktigt gott ut!

Svar: haha, jag åt inte heller svamp förut...
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress