LCHF Trollet

Lchf utmaning
Har antagit en utmaning om nystart hos kostdoktorn, ska bli kul att se vad det ger.
Det kommer mail om utmaningen med tips och recept om jag förstod det rätt.
Jag äter ju lchf sen flera år tillbaka men den blir mer och mer liberal och jag behöver "hitta tillbaka"
Häng med du också!
http://www.kostdoktorn.se/ 
#blogg100/1
 
Heléna

Så roligt!!! Lycka till :D Håller tummarna för dig :D Kram <3

Svar: tack!
LCHF Trollet

Henrik Olsson

LCHF är nog inget för mig :)

Svar: nyfiken i en strut undrar så klart varför... hehe
LCHF Trollet

Kattis

Spännande! Hoppas du får den effekt du vill!☺

Svar: tack fina!
LCHF Trollet

Ama de casa

Jag var också åt LCHF ett tag, men har nu blivit VÄLDIGT liberal...
Försöker dock hålla kolisarna nere.

Lycka till med utmaningen!

Svar: älskar ju lchf och äter ganska hyfsat men ibland behöver man en spark=)
LCHF Trollet

MartinaOlsson

sv; men tack så mycket! :)

Pauline Hurtig

verkar vara en hel vetenskap de där..

Svar: inte alls, ganska enkelt faktiskt;)
LCHF Trollet

Sara Ekman

Kul :)

Johanna Utterberg

Vad spännande, lycka till! :) Äter också LCHF i vardagen, med undantag för mina morgon-knäckisar.

Svar: Visst är det härligt!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress