LCHF Trollet

Lchf = tråkigt ?
Får ofta höra "det är så enformigt, krångligt och tråkigt" men jag håller inte med alls!
6 ingredienser och en stekpanna
Köttet brynte jag igår.
Kvartat champinjoner 
Steker dom och köttet i smör
På med grädde och låt sjuda
En stor klick Creme Fraiche och philadelfiaost 
Stäng av värmen och rör ihop
Krångligt?
Tråkigt att äta var det inte!
Enformigt är ju valfritt
Hade Micke varit hemma hade jag haft lök i och blomkålsris till
#blogg100/7
 
Gabriella

Låter riktigt gott!!

Heléna

Ser riktigt gott ut :D Kram <3

wiolettan

Det verkar ju mycket enkelt så till och med kanske skulle klara av det. Lök i verkar gott.
Trevlig kväll.
Kram!

Svar: Klart du kan!
LCHF Trollet

Amanda Forsman

Åh vad gott :D

Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

gott :) blomkålsris är ju så mycket godare än vanligt ris haha

Svar: Eller hur, ha ha
LCHF Trollet

Heléna

Wow - så snyggt det blev med den nya designen på bloggen!!!! Kram <3

Svar: Tack fina!
LCHF Trollet

Jessica

Hoppas jag också :D

Longevity - en blogg om hälsa

Fin ny design, vilka är det på bilden? På headern alltså

Svar: Tjejerna jag var i Champagne med
LCHF Trollet

A M

DU är så duktig!!
sv: Hihi tack detsamma! <3
Kram

MartinaOlsson

sv; tack så mycket! :)

åsa i åsele

Ser gott ut :)

Jag tror ju att det enformiga blir då fantasin tryter,
det är ju så... samma lika, i all matlagning och ofta snöar vi in på samma middagsmat vecka efter vecka.

Svar: Självklart blir även jag enformig i mitt lchf men det är inte för att lchf är enformigt😉
LCHF Trollet

Mia

Verkar gott!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress