LCHF Trollet

När inte ens Treo hjälper
KlimakteriePMS är mitt nya hatord
Varning för gnäll
Mensen kommet som en klocka trotts svettningar som i inte är att leka med, den varar nån vecka extra
PMS också längre och värre 😨
Igår var värsta dagen. Benen som blyklumpar. Kroppen tung och trött.
Blääää. 
Fick i alla fall gå lite tidigare och det är lite bättre idag...
Jobbar hela dagen och längtar redan till imorgon när jag är ledig...
Hoppas ni får en fin dag! ❤
#välfyllt 
 
Sofie - Livet på landet med tre små

Usch det där lät inget vidare inte....

Sv: Regnat lite till och från nu ett tag så hoppas han börjar bli nöjd! Och ja han åkte på fotbollen! Så skönt att sitta hemma och höra det blåsa och regna och inte vara inne på IP.

Hoppas du har en fin dag trots allt!

Louise

Usch då tycker verkligen synd om dig! :/

Alice

Usch då, hoppas att det känns bättre snart! <3

Znogge

Roligare än så kan man verkligen ha det :-( Hoppas du är på banan snart igen!

elin

Mens verk och liknande är inte att leka med!<3

Tilda Barkselius

Nej men stackare! Vet hur jobbigt jag har det med "vanlig mens" så skickar massor av "hoppas du snart mår bättre"-kramar!

annelie

mensen är verkligen inte kul har oxå min nu usch :/ kram

Pauline Hurtig

åh vad jobbigt :(

Petra Olsson

Något som kommer med åren antar jag:) känner likandant o benen blir så galet tunga, jag kör med stödstrumpor när det är som värst:)

Svar: Stödstrumpor har jag varje dag på jobbet...
LCHF Trollet

Amanda Forsman

Jobbigt!

Gabriella

Men usch så hemskt!!

Heléna

Det låter verkligen inget vidare :( Ser inte alls fram emot det! Hoppas det håller sig borta några år till på mig, men man vet ju aldrig! Kramar <3

Svar: Håller tumme hårt!
LCHF Trollet

Josäfin Andersson

åh vad jobbigt D: D: FEEL BETTER SOON!

Annika

Tack för kommentaren. Kan varmt rekommendera Storforsen. Önskar dig en trevlig dag.

Kattis

Ja fy för allt som har med mens att göra, hoppas det känns lättare idag när du får vara ledig!:)

Linda

Hoppas dagen blir bättre <3

MartinaOlsson

sv; ja men det är ju faktiskt så, hur klyschigt det än låter!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress