LCHF Trollet

Fina presenter
Fast ingen fyllde Ă„r😉
Presentkort i Farsta, shoppa!
4 champagneglas frÄn Iitala 
Vin, ska lĂ€sa pĂ„ vad det Ă€r och Ă„terkomma 😉
Ny vĂ€xt att hĂ„lla liv i😂
Ursnygg tavla som Ă€r mĂ„lad av givaren❀
Louise

Alltid skoj med fina presenter :D

Linda

SĂ„ fina presenter!
Svar: Ja Lissabon har jag hört mycket gott om ;)

Kattis

Men sĂ„ mycket fint, hĂ€rligt att fĂ„ presenter utan att fylla Ă„r!😀

Svar: Ha ha, javisst!
LCHF Trollet

Photo by E M E R E L L A

SĂ„ roligt med presenter :)

Det blÄa vinet var lite av en besvikelse för mig tyvÀrr.. Men kul att ha testat det iallafall :)

Svar: Jag kommer oxĂ„ testa 😉
LCHF Trollet

Amanda Jona [FOTOGRAF]

SĂ„ mycket fina och bra grejer! :)

Johan

Det Àr ÀndÄ fint att fÄ lite presenter i vardagen sÄdÀr, man mÄste ju inte fylla Är för det :)

SV: Ja, det var lite spÀnnande faktiskt, Àven om det blev en lÄÄng dag :)

Tack! det kÀnns bra med examen, men samtidit lite konstigt. Det har ju liksom varit en del av min vardag sÄ lÀnge nu...

Heléna

Underbara presenter!!! Vilken hÀftig tavla - skulle inte ha nÄgot emot att fÄ en sÄdan jag ocksÄ :D Lycka till med chiliplantan :D Kram <3

Svar: Lycka till kan jag behöva😉Tavlan Ă€r underbar
LCHF Trollet

Netti Starby

SĂ„ himla fina presenter! :-D Kramis

Gabriella

SĂ„Ă„ fina saker!!

Hanna Karlsson

Kul med lite nytt!

Nina Bergquist

Gillade verkligen tavlan..

Å sĂ„ hĂ€rlig att shoppa i farsta. Det har blivit sĂ„ fint dĂ€r!

Svar: Tavlan Àr superlÀcker!
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

verkligen fina :D

znogge

Inte illa :D

elin

Åh sĂ„ fina presenter!<3

Ida Lindborg ♡

SĂ„ fint!

Sanna Widman

Mycket fint :)

Sara Ekman

fint :)

Liv Ringström

Men oh vilken lÀcker tavla! :O :)

Svar: Älskar den
LCHF Trollet

JosÀfin Andersson

Äh Àlskar chili-plantan :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress