LCHF Trollet

Shopping, picknick och kaffe
Ledig förmiddag 
Åkte ut till värtahmnen och kikade runt lite på outlerbutiker
3 par skor blev det
Promenerade över till gärdet, köpte sallad på ICA och hade spontanpicknick 
Vandrade vidare och tog en kaffe på Villa Källhagen
Tog oss till sist till Ulla då jag jobbade kväll och Micke skulle vidare på fotboll
Micke har åkt till Kalmar på morgonen
Blir borta över helgen då det är fotboll på söndag
Jag har bara kemtvätten att komma ihåg och jobbar först klockan 4
Fint väder så måste ut en stund 
Imorgon ska jag till Nynäs och hälsa på busarna
Köpte fina handdukar i Spanien 
 
annelie

skönt me picknick :D

Netti Starby

Vad mysigt och vilka fina handdukar! :-D Kramis

Vanessa Andersson

fint på stolarna!

Denise

Vilken härlig dag! :D

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag köpte också en massa skor idag, etc. :D

Amanda CL

Första fotot är ju alldeles i närheten där jag bor :D

Svar: Hade jag vetat hade jag knackat på😉
LCHF Trollet

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Skönt med en ledig förmiddag :)

Louise

Va härligt det ser ut 😊

Linda

Fina handdukar o jag behöver verkligen med fynda mig ett par skor.
Svar: Picknick är helt klart underskattat det är ju så mysigt!

Biggeros

De handdukarna blir knattarna glada för. Mysigt väder ni har:)

Svar: Dom var väl så där impade, haha
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

vilka jättefina handdukar!

Svar: Jag gillar dom!
LCHF Trollet

Gabriella

Roligt med nya skor!! :D

Kattis

Så mysigt med spontanpicknick!☺

elin

Mysig dag ni verkar ha haft!<3
Jag har numera bytt blogg portal och jag hoppas du följer med mig dit : http://nouw.com/johnssons <3

corneliaeriksson.blogg.se

Vad mysigt det låter! Spontanpicknick är aldrig fel!

beccalundin.blogg.se

Fina handdukar🌸

Svar: Ja dom är allt lite fina
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress