LCHF Trollet

Rindö
Ännu ett paradis - ligger utanför Vaxholm 
Där var jag och jobbade Söndag och måndag på restaurang Batteriet
Väl värt ett besök!
Riktigt bra mat och gästerna var helnöjda
Bilfärja från Vaxholm eller Värmdö
Orangeriet,  supermysigt och lite avsides från restaurangen 
Delin som utvecklas hela tiden 
Bra dryckesutbud, både med och utan alkohol.
Hela sortimentet från Vaxholms bryggeri
Utsikten är svårt att klaga på!
Avslutar Rindö och Batteriet med en selfie 
 
Jobbade lunch igår och gick sen hem och sov middag, klimakteriet tar kål på mej!
 
På väg mot en vecka i stugan.
Jag och mamma på spelmansstämma i Bjuråker, så mysigt!
Annika

Vilket mysigt orangeri.

Amanda CL

Ni har fint väder också! :)

Znogge

Kan tänka mig att man skulle sitta bra där :D

Johanna Utterberg

Vilka fina bilder och det ser ut som ett mysigt ställe! :)

ullie

fin selfie va fint det såg ut där

önskar en fin onsdag kram

Asylmamma

Åh vad mysigt med spelmansstämma! Hoppas ni får riktigt kul 💕

Svar: Bästa helgen på året tror jag;)
LCHF Trollet

Hanna Karlsson

Så fint det ser ut!

Linda

Åh så härligt!!

Therese Bjärstig

Wow vilket ställe! Orangeriet hade jag gärna besökt...

Violen%252525252520p%2525252525E5%252525252520Brandholmen

Visst är det vackert på Rindö! Ska tipsa sonen om Batteriet om han nu inte redan känner till det!
Ha det så skönt i stugan!

Svar: Men gör det!!
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

vad fint!

Sandra SG

så mysigt det ser ut att vara! :D

Denise

Åh så fint och härligt det ser ut där! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress