LCHF Trollet

Mys med busarna
Om vi bortser från mat och service samt sl var gårdagen bra, haha
Började dagen med att åka till Ulla för att hämta min telefon som jag glömt
På väg därifrån inser jag att pendeln inte går utan man får ta tunnelbanan till Farsta vilket innebär ganska mycket längre restid...
Nåja, köper mej en sallad  och kommer så småningom fram till Nynäs 
Babblar en stund hos lillebror och åker sen till Järnet för mat
Dom har ett bra band så vi blir kvar längre än tänkt men det var bara mysigt 
Maja tar runt 100 selfies😂
Syrran fastnade visst också på en bild, inte lika glad
Tog en promenad i hamnen men där var stendött, bra musik på eight friends dock så där stannade jag till innan jag åkte hemåt. 
Mycket härlig dag 
 
Nu sitter jag på tunnelbanan mot Mörby,  ska gästspelar på en skärgårdskrog i 2 dagar
Micke har det bra i Kalmar 😁
 
Annika

Glad och söt tjej, hoppas att du får en fortsatt trevlig dag.

annelie

lät ju nice :D

Biggeros

Fina selfies!!
Du är alltid på språng och bra underhållning och mat fick du=) När katten är borta dansar "råttan" på bordet!!!

Svar: Hehe, råttan är påhittig 😉
LCHF Trollet

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Ja denna kollektivtrafik :-o.
Härlig ni haft det i alla fall :)

Veiken

Fina bilder. Det är inte kul att glömma sin telefon..... man är ju beroende.

Anita

Åååh, detta strul med pendeln alltså... Det ställer verkligen till det! Kram

Svar: Tur man är van😉
LCHF Trollet

Kattis

Ja jag läste att det skulle vara en del banarbete under sommaren i sthlmområdet, är det det som dragit igång nu? Låter som en väldigt trevlig tur till Nynäs annars!😀
sv: Tack! Vad glad jag blir när du skriver så!😄

Netti Starby

Vilken härlig dag ni hade! :-D Kramis

Amanda Forsman

Härligt :)

corneliaeriksson.blogg.se

Vad mysigt det låter! :)

Pauline Hurtig

härliga selfies!

Svar: Hon är rolig😉
LCHF Trollet

Amanda CL

snygga selfies också! :)

Svar: Ha ha, visst!
LCHF Trollet

Znogge

Lät som en mysig dag!

JoJo

härligt att ni hade en bra dag :)

gun

Trist när inte pendeln fungerade och det blir så mycket mer besvär.
Söt tjej som tog selfies:).
Undrar så vilken skärgårdskrog som får besök av dig?
gun

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress