LCHF Trollet

Mot Rindö
Det var en fin begravning
Lunch vin och babbel efteråt
Alldeles lagom
Lunchen och ett glas vin intogs på Järnet i Nynäshamn 
Jag mamma och lillebror gick sen ner i hamnen , tog ett glas till och lyssnade på musik
Jag och lillebror fortsatte ytterligare en stund😉
 
Nu är jag på väg till Rindö och Batteriet för lite jobb!
 
Linda

Åh :(
Svar: Ja det är så himla mysigt där. Häng på till min nya blogg nu vettja!

annelie

beklagar sorgen

Svar: Tack!
LCHF Trollet

Kenneth

oj visste inte att din farmor gått bort, beklagar verkligen och sänder mina varmaste hälsningar

Svar: Tack fina!
LCHF Trollet

Nimo

Vad roligt att vara i hamnen!

Linda

<333

Kattis

Så vackert det verkar!
sv: Ja, man känner verkligen för alla drabbade både i Grekland och Turkiet.

Violen%252525252520p%2525252525E5%252525252520Brandholmen

Vackra och fridfulla bilder från din Farmors begravning!

Maria

Jag har personligen aldrig fattat det där med att äta massa efter begravning, mat är det sista jag tänker på då :( Beklagar vem det än var.

Svar: Ser är väl mest att träffa lite folk man inte ser så ofta. Det var farmor som begravdes, hon var gammal och sjuk så det var inte sorgligt på det sättet...
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

så viktigt med fin begravning <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress