LCHF Trollet

Lummelundagrottan
Gårdagen blev en behaglig dag vid poolen
After Beach musik
Lite vin
Mamma lagade mat i husvagnen
Idag blir det besök i Lummelundagrottan och blå lagunen sen släpper lillebror av mej i Visby så tar jag kvällsbåten hem
Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh, hoppas du hade det bra i Blå Lagunen, det är ju så himla fint där :)

Svar: Verkligen!
LCHF Trollet

Netti Starby

Åh vad härligt! :-D Kramis

Kenneth

Så semestern är slut ?

Svar: Äh, jobbar några dagar här och där
LCHF Trollet

elin

Härliga bilder!<3

Carro

Men så härligt! :)

Johan

Det låter som en nästan perfekt sommardag! :)

Svar: Vad fattas för perfektion? 😉
LCHF Trollet

Emelie Andersson

Vilka fina bilder :)
Så roligt med blå lagunen och grottorna, blå lagunen är min favorit av Gotland :)

Svar: Ja det var mysigt där!
LCHF Trollet

annelie

vacker blå himmel :D

Netti Starby

Men åh jag vill också ha soligt väder och det ser helt underbart ut! :-D Kramis

Therese Bjärstig

Åhh så härligt! Dit hade jag med velat åka...

Svar: Kan jag rekomendera
LCHF Trollet

Kattis

Så härligt det låter, gotland verkar riktigt mysigt!☺

Svar: Det är det verkligen
LCHF Trollet

Johanna Utterberg

Åh så härligt det ser ut :) Blå lagunen är häftig!

Svar: Verkligen, varmt i vattnet oxå😁
LCHF Trollet

Znogge

Låter som en väldigt bra dag :D

Svar: Det var bra dagar på Gotland
LCHF Trollet

Jenny

Låter som en härlig dag med fint väder! :)

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Åh vad härligt :)

Svar: Verkligen
LCHF Trollet

Amanda

Ser härligt ut!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress