LCHF Trollet

Middag a la Micke
Så mysig kväll blev det igår, Micke lagade middag
Först ut var champinjonsoppa
(Här skrattar många då jag "inte äter champinjoner"... länge sen men...)
Han stekte champinjoner och lök i smör, kokade upp med grädde och sen mixerstaven
Sååå gott!! (Måste erkänna att om han frågat hade jag sagt att jag inte ville ha)
 
Sen hade han lågtempat en saltrulle med vitlök och örter, till detta rättikagratäng
Detta var oxå tokigt gott, köttet var så mört och så perfekt!!
 
En flaska pinot noir från californien som vi fått av Eva W... härlig kväll!!
 
Ska bli sol idag så en promenad får det bli om en stund och packa minst en kartong till flytten...
Fin dag önskar jag alla!
 
Netti Starby

Ser riktigt mysigt och gott ut! :-D Kramis

annelie

låter som en mysig kväll :D

Ama de casa

Så mycket gott! :-)

Jag skrattar lite då jag faktiskt älskar morotssoppa fastän jag inte gillar morötter :-)

Svar: skönt att inte vara ensam om knas! TACK!
LCHF Trollet

Cissi

Men så gott det lät

Znogge

Vilken festmiddag! Men en riktigt god svampsoppa är inte att förakta :D

Erika

Vad gott det där såg ut :)

Annika

Mums vad gott.

Julia Svensson

Åh vad gott!

Linda

Men gud vad gott! Vilket är ditt favvo vin "vitt"?
Svar: Ja det tycker vi med, vi längtar tills vi kan avslöja allt!

Svar: beror ju massor på men skulle säga att chablis funkar väldigt ofta
LCHF Trollet

Jennifer

Mums vad gott det såg ut. Älskar champinjonsoppa :)

Boel

Mums vad gott :)

A M

Men muuums!!
sv: Jasså, men nu har du! ;)

Elfina

Åh va gott! Soppan ser krämig och smakfull ut!

Visst är det underbart med solen!!

Biggeros

Ingen dålig maträtt din partner bjöd dig på!!!

TantGlad

Åh va gott det ser ut. Blir riktigt hungrig.

Du får ha en fortsatt fin kväll och mysig torsdag.

Kram på dig

Gabriella

Låter riktigt gott!!

Heléna

Inte illa att bo tillsammans med en mästerkock :D Kram <3

Henrik Olsson

Det såg verkligen gott ut :)

Anonym

Får kalla kårar när jag hör flytt😀. Har flyttat så många ggr i min dag. Men man får i alla fall det rensat. Något bra i slitet. Hoppas du kommer trivas i nya bostaden.
Gun

Svar: oh, detta är en önskeflytt!!
LCHF Trollet

Christian

Vart ska ni flytta?

Svar: slussen
LCHF Trollet

Pauline Hurtig

själv tål jag inte champinjoner

Svar: det är skillnad...
LCHF Trollet

cassandra gigel

sv; härligt att du trivs! funderar på att börja plugga och starta eget faktiskt :)

Jasmine

Vilken middag! Det låter himla gott.

(Sent) Svar: Tack för orden du lämnade till mitt inlägg om det gångna året.

Kram

Johanna Utterberg

Men åh vad smarrigt!! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress