LCHF Trollet

Köttfärslimpa på dovhjortsfärs
Oj oj så gott!
Färskost med kantareller och riven gräddost 
Gräddkokt vitkål till detta 
Mycket god middag igår
Tvättstugan och broder tuck en sväng
Sa upp shurgardförrådet då vi ska tömma det nu
2 glutenfria öl på tucken 
I tisdags åkte jag till Nynäs på eftermiddagen 
var en sväng till farmor
Lillebror hade föräldramöte och då inte tid med mej
Tog ett glas vin och babblade med Katinka en stund på Järnet innan jag åkte mot stora staden igen
Jobbar ikväll, fredag och söndag som jag vet.
znogge

Det där lät verkligen riktigt gott :D

annelie

åh ja som inte äter kött kram

Svar: Prova med quornfärs??
LCHF Trollet

Netti Starby

Vilken god middag du år igår :-D Kramis

wiolettan

"Gårdagens mat i låda för 50:-" det var häftigt tycker jag. Bra att de gör så och inte slänger maten som många restauranger gör.
Vitkål älskar jag, förstår att du njöt.
Ha det bra och kram till dig.

Svar: Ja, varför inte sälja om det går!
LCHF Trollet

A M

Åh jag saknar verkligen köttfärslimpa!!
sv: Hihi precis! :D

Liene Svärd

sv: Ja, jag ska prova brynt smör till kladdkaka också nån gång :)

Gott med köttfärslimpa.

Therese Bjärstig

Såg gott ut, jag borde kunna fixa samma lika men på älgfärs...

Svar: absolut!
LCHF Trollet

Julia Svensson

Åh vad gott!

Zyllah

Ser himla gott ut. <3

Gabriella

Så gott!!

Elfina

Oj! Ja det såg verkligen mumsigt ut!!
Duktig du är som jobbar i helgen, kämpa!

Svar: Jag jobbar ju väldigt många helger och tänker inte så mycket på det längre
LCHF Trollet

Violen på Brandholmen

Så mycket spännande det händer på Järnet!
Köttfärslimpan verkar riktigt god! Själv har jag ätit en jättegod kålpudding till middag.

Svar: Kålpudding var länge sen... Kanske blir på vildsvinsfärsen=)
LCHF Trollet

Linda

Ah nu måste du ändra din design, blir tokig att behöva klicka in mig på inlägget, hehe..
SVar: Nä alla är fristående men det är ju alltid kul att börja med hans första o gå vidare;) Alla böcker är fantastiskt bra!

Svar: Min dator är paj och jag kan inte från plattan, eller vet i alla fall inte hur man gör... haha
LCHF Trollet

Linda

Svar:Ah okej, roligt att dom inte kallar det vin i Spanien har dock väldigt svårt att tro att det är så, då det är därifrån det kommer.

Heléna

Ja det är sannerligen en lyxig middag :D Låter jättegott! Kram <3

Erika

Men vad smarrigt :)

moa

köttfärslimpa är en av mina favoriter :)

Henrik Olsson

Det är mycket kvälls- och helgjobb även här!

Ditte

Trevligt med en tur till Nynäshamn, något vi brukar göra då och då sommartid. Fint med en utflykt dit.
Och så gott med köttfärslimpa på dovhjort med så goda tillbehör.
Ska nog försöka göra en i veckan, men det får nog bli på vanlig köttfärs.
Önskar er en fin helg.

Svar: Vi köpte en viltlåda när vi var på matmässa, därför vi hade dovhjortfärs=)
LCHF Trollet

Natalia

Så gott, lycka till på jobbet :)
Jobbar oxå hela helgen

ullie

men alltså HUR länge sen va det köttfärslimpa måste göra det snart . såg så gott ut
önskar en fin fortsättning på helgen kramar

Kaffehörnan

Gud vad gott detta är

Kaffehörnan

Riktigt gott, man äter inte detta ofta

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress