LCHF Trollet

Cava Cremant och champagne
Provning och sabrering kurs i måndags...
En sydafrikan smög sej oxå in.
Vi provade alltså 2 cava, en sydafrikan, 2 cremant (bourgogne och loire) och 3 champagne varav en var 2002.
Så mysigt gott och intressant. 
Sabrera var riktigt kul...
Min kork
Ingen risk att det finns glas i flaskan
Hitta sömmen 
Hitta rytmen 
Pof!
Mammas tur 
Snyggt!
Tack fina Eva för detta!
annelie

ser kul ut

Alice

Låter trevligt! ^^

Zyllah

Ser mysigt ut. <3

jessy

Haha roliga bilder :D

Ami

Så duktigt av er :)

Svar: Tycker jag=)
LCHF Trollet

Mia Forsberg

Vad härligt med en ledig dag! :) Hoppas du njuter ordentligt av den och får en skön onsdag.

NICOLE

Låter trevligt! :D

Znogge

Det ser proffsigt ut men det är nog lugnast att jag håller mig till den vanliga metoden...

Svar: Ha ha, men det var kul!
LCHF Trollet

Anonym

Så trevligt ni verkar ha det. Gun

Amanda

Åh vad roligt att få lära sig! :)

Erika

Kul att testa! :)

sv. Bebis är beräknad till i mitten av juli :)

Svar: Myyys!
LCHF Trollet

A M

Åh vad spännande!
sv: nehedu! Prova de andra dagarna! ;)

Svar: Ha ha...
LCHF Trollet

Linda

Aldrig vågat mig på att öppna på det viset,hehe.
Svar:Japp det är det. Nähä varför får det inte kallas det då?

Linda

Svar:Japp jag läste Samhäll humanistisk linje i skolan så jag kan spanska,franska,italienska,grekiska,tyska,engelska,norska,danska så 8 faktiskt;)
(Norskan är ju inte svår och danska kan jag för att jag jobbat på ett dansk företag i 7år). De andra har jag läst i skolan;)

gun

Ser ut som en trevlig kväll. Försökte att skriva ett inlägg förut men tydligen så gick det inte från mobilen:).
gun

Amanda CL

åh coolt ju :D

Biggeros

Väldigt intressant med champagne provning. Även att lära sig hur man öppnar korken=)

Svar: Ha ha, ja... eller halsen;)
LCHF Trollet

Carolina Thoor

Låter riktigt trevligt och mysigt :D

Sv; tack ska du ha :)

Netti Starby

Vad trevligt ni har haft det! :-D Kramis

Heléna

Så himla härligt!!! :D Kram <3

ajlimullersandvik.blogg.se

men guuud så kul, vill också testa det där :D

Svar: Ha ha, ja, det var roligt!
LCHF Trollet

Kattis

Men vad skoj att få testa på!😀

Svar: Jätteroligt!
LCHF Trollet

Days by Johanna

Spännande :)

Pauline Hurtig

vad roligt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress