LCHF Trollet

Bilder från kameran - Vegas- random
Jag tar alltid många bilder när jag har kameran med mej men alla bilder passar inte in i ett tema...
Här kommer dom
Lite drinkar är inte fel i öken värmen...
Kära lillebror orkar alltid förklara och berätta. Vad det är just här vet jag inte...
Ha ha, som dom försökte övertyga folk
Gullig skylt till en krimskrams affär
Pin-up pizza, ja vad ska man säga... Vegas...
Ganska säker på att detta skulle bli ett favoritspel om man lärde sej det...
Ma

Även jag brukar ta mycket bilder när jag är ute. Men det är ju långt ifrån alla som passar isammanhanget. Det blir bara så.

annelie

drinken me jordgubbar ser god ut

znogge

Kanske dags att testa då ;-)

Kattis

Roligt att se bilder från Vegas! Skulle vara häftigt att uppleva någon gång!☺

Anita

Härliga bilder :D

Netti Starby

Kul minnen :-D Kramis

Pauline Hurtig

så gott med drinkar när det är varmt :)

Linda

Åh wow skulle också vilja åka dit faktiskt!
Svar: Åh gör det se den, för den är verkligen bra!

Linnéa

Sååå härliga pics, framförallt drinken <3

Johanna Utterberg

Vilka härliga bilder! :D

Martina

Vilka fina bilder, ser riktigt trevligt ut!

sv: Jag lyssnar på lite olika, om jag hittar ett album jag gillar så brukar jag köpa det

Heléna

Härliga bilder :D Kram <3

Svar: Riktigt kul att gå igenom gamla bilder=)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress