LCHF Trollet

Kräftskiva
Tror vi blev lite klokare när vi tittade på datorer igår 
Köpte ingen men det är nära förestående 
Kräftskivan var underbar
Alldeles för sen och alldeles för blöt, idag är jag inte kaxig men det var det värt 
Stackars Micke jobbar heldag idag och jag har massor att fixa med
Köpa bok till skolan, hämta paket, handla, tvätta, röja...
Ikväll är det Trio me Bumba på Gröna Stugan...
Havskräftor, 2 sorters signalkräftor, färska räkor, frysta räkor kokta i kräftlag, kingkrab...
 
Biggeros

Vi hade kräftskiva sista dagen innan vårt Sverigebesök åkte hem. Vi hade IKEA kräftor och Stora/små räkor och en massa ostar. Gott!! Jag förstår inte varför man mår så dåligt av kräftorna dagen efter......

Svar: nä, det är ju det med dom där kräftorna... hehe
LCHF Trollet

Jasmine

Vad trevligt ni ser ut att ha haft det!

(Sent) Svar: Ja, det blev en mysig helg. Min R är himla fin och jag tycker väldigt mycket om honom. :)

Kram

annelie

såg trevligt ut synd att man inte gillar kräftor :/

Svar: men det fanns ju räkor och kingcrab oxå
LCHF Trollet

Veiken

I bland måste man få betala dagen efter om det har varit trevligt! Det är viktigt att vara försiktig med skaldjuren, dom är luriga! Hahaha!

Svar: hehe, ja, att man aldrig lär sej;)
LCHF Trollet

http://siliiins.blogg.se

Åh, mysigt med kräftskiva!! Vad är det för små smörgåsar?? :)

Svar: Smörstekt franska med gåslever och marmelad
LCHF Trollet

Mathilda

Trevligt med kräftskiva! :D

Sarah

Så mysigt me kräftskiva o de ser ut som ni har kul :)

Johan

Vad blir det för dator? :)
Vi kommer nog inte ha kräftis förrän i september någon gång :P

SV: Precis! Det tänker jag också, att man ibland behöver bli påmind om att det inte är självklart, det som många tar förgivet, exempelvis synen eller våra andra sinnen, tak över huvudet, rinnande vatten eller en säng att sova i...

Svar: En lenovdo tror jag
LCHF Trollet

Kenneth

gott ser det ut, bara man slapp skalandet skulle jag äta det ofta :)

Svar: Men det är lite mysigt att sörpla och söla;)
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress