LCHF Trollet

Dag 7 - Vinprovning
Fredag:
Jobbade kväll, gick toppen
Micke var på Uggla på Grönan och var glad i hatten när han kom hem
Micke och Gittan på vinprovning
Lördag:
Pluggade mest hela dagen, lagade lite mat och gick sen till jobbet
Festvåningen på Ulla med 2 sällskap.
Jobbade med Eva B vilket alltid är trevligt
Eva W som är kursledare på vinprovningarna
Söndag:
Här pluggades det också en hel del
Jobbade kväll, 100 personer 3 rätter men vi var 4 stycken så det gick toppen
Chark, ost, hallon och lakrits... lite olika som vi provar till vinerna, så mysigt!
Måndag:
Igår var det skola, basgruppsträff
Jag hade rätt, 2 har hoppat av så nu är vi 6 stycken i våran lilla gruppp men dom är toppen så det kommer absolut att gå bra.
Redovisade sjuksköterskans historia och fick vårat nya tema "skelett och muskler"
Hade tävling i jägarvila men jag kom inte ens ner så... 
Städmåndag - när jag kom hem var det rent och fint, så härligt!!
Vinprovning på kvällen - Down under var temat och vi provade Australien och Nya Zeeland,
riktigt svårt men kul
En liten dryck och lite mat med gänget efter, också mysigt!
4 röda, 2 vita. 3 Australien och 3 Nya Zeeland
 Tisdag:
Idag är det tisdag - dag 7 i skolan men skolfritt;)
Måste plugga HELA dagen för att inte hamna efter men det är ok
Tvättar lite mellan pluggandet
Cellen måste bli klar och självtestet godkännt innan jag kan gå vidare så bäst jag sätter fart.
Önskar Er en härlig tisdag!
 
Josefine

Roligt!!

Kattis

Men vad sugen jag blev på lite vinprovning nu känner jag! Lycka till med allt pluggande!:)

znogge

Vilka intensiva dagar med både jobb och plugg! Men trevligheter också ser jag :D

Svar: Man måste ha trevligheter
LCHF Trollet

Netti Starby

Bra jobbat med all pluggande! :-D Kramis

Carro

Vilka härliga dagar :)

petra

såg inte så tokigt ut :)

Pauline Hurtig

vad mysigt!

Gabriella

Hoppas att pluggandet gick bra!!

annelie

full rulle me andra ord ;)

Svar: Lite;)
LCHF Trollet

Heléna

Hoppas det har gått bra med pluggandet :D Härliga bilder och så mysigt med vinprovning i alla dess former! Kram <3

Svar: Det går ganska bra i skolan, framför allt är det väldigt roligt!Vinprovning är inte fel
LCHF Trollet

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh roligt :D. Du pluggar för fullt märker jag :)

cecilia

åå vad gottt!! :)

gun

Oj, vad mycket du hinner med... men jobbar du samtidigt som du pluggar???
Vilken skola är du går på undrar en nyfiken smålänning:)? Ersta?
Härliga bilder som du tagit.
Kram gun

Svar: Ja, jag jobbar lite kvällar och lite helger.Ersta högskola är helt rätt
LCHF Trollet

snie.blogg.se

trevligt med vinprovning:)

Svar: Mycket
LCHF Trollet

Alice Lindström

Vad gott!

Veiken

Du skulle nog behöva en timma eller två mer på dygnet. Vinprovning med tillbehör låter toppen!

Svar: Det hade varit fint med ett par timmar i en pott;)
LCHF Trollet

Miss Baby Peaches

Vad kul med vinprovning!

Svar: Det är så himla mysigt
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress