LCHF Trollet

AIK - Sirius
Mysig hotellfrukost och sen göra stan var planen men vi glömde att det var söndag och därmed stängt. 
Nåja, lokala Greken kan man alltid lita på så vi  fick en öl i väntan på tåget mot Uppsala
Bestämde oss även på tåget för att stanna en natt i Uppsala så vi bokade hotell,  mys!
Best Western  Svava blev det
Fotboll (nä,  inget jag brukar göra men en match om året försöker jag) var huvudsyftet med att stanna i Uppsala. 
AIK hade bokat in sej på en nattklubb för förfest...
Studenternas IP intogs, stämningen var hög och god och blev bara bättre när Målen rullade in.
4-1 blev resultatet och glada Aikare sjöng hela vägen till pendeln
Jag och Micke tog en bit mat på en båt vid fyrisån och gick sen trötta hem för att sova
Idag blir det lite shopping innan vi tar pendeln hemmåt
 
elin

Så mysigt!<3

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Det där läste jag om på FB för en släkting var också där :)

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

så härligt med hotellfrukost :)

corneliaeriksson.blogg.se

Wey, vad roligt med ett sådant spontanstopp!

Biggeros

Är restaurangen till att rekommendera? Jag ska till Uppsala om 3 veckor och hälsa på lilljäntan🤗 Härligt att unna sig hotellrum och parta hela natten lång🤗 Vem vann?

Svar: Nä inte mer än för utsikten... Fy så mysigt ni ska ha!❤
LCHF Trollet

annelie

förstår inte meningen me fotboll ;)

Svar: Ha ha, i te jag heller men Micke älskar det och ett förhållande är ge och ta😉
LCHF Trollet

Gabriella

Så trevligt!!

Amanda

Såg super gott ut!

Autismmamma

Jag är en mamma, fru på 47 år och bor i Småland i en villa på en gård.
Jag är positiv och glad och har haft sjukbidrag sen börja på 90 - talet. Mina intressen är djur, natur och mina egna älskade hundar. Det vore trevligt att lära känna nya vännner i en ålder av 46-60 år. Jag en ny bekantskapskrets att lära känna och umgås med. Min E-mail: [email protected] Blogg: http://autismmamma.bloggplatsen.se Vore ju skoj om du ville kika in till min blogg och sätta en tass där ler.



När du ändå är här, så lägg gärna igen ett tassavtryck så jag kan besöka dig och din blogg!

When you are here, so please write a comment, then I know who Im going to visit!



När du först är här så skriv väldigt gärna några ord!
Men skriv inte anonymt utan skriv gärna under med signatur!

Välkomna in till mig!

Svar: Får man fråga vad du är för sjuk?❤
LCHF Trollet

Louise

Va mysigt med en hotellnatt! 😃

Svar: Verkligen, lite lyxigt
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress