LCHF Trollet

Dj*vla hals
Riktigt tjock och öm, tycker lite synd om mej själv
 
Jobbade garderob på kvällen igår men världens bästa Micke stängde då han slutade tidigare.
 
Ett kvällspass i servisen idag, jag vet att det går bra när jag trycker i mej ett par Alvedon men det får gärna gå övet nu
 
Ska sluta gnälla...
 
Puss och kram och en önskan om fin dag till er alla!
 
Anita

Bra kämpat! Krya på dig! kram

corneliaeriksson.blogg.se

Usch vad tråkigt, krya på dig!

Johanna Utterberg

Krya på dig! :)

Corina

Vad jobbigt. Krya pä dig super duper mycket. Kram

A M

Jag skickar all min kärlek och MASSA krya på dig hälsningar, jag är äntligen frisk från min förkylning och vet hur besvärligt det är..
sv: Hihi!
Kram <3

Svar: Tack fina!
LCHF Trollet

Days by Johanna

usch krya på dig.

Netti Starby

Vad tråkigt och du får krya på dig! <3 Kramis

annelie

krya på dig ! kram

Ama de casa

Men då... DUMMA hals! Krya på dig nu!

Annika

Krya på dig. Tack för kommentaren du skrev.

Petra Olsson

Trist med sjukdomar men i detta väder så är det inte konstigt 😝Krya på kramis

Gabriella

Krya på dig och hoppas att det blir bättre!!

Linda

Åh krya på!Jag hatar verkligen att ha ont i halsen!
Svar: Ja haha, man blir liksom lite full i skratt att så fort tåget är över så bye, bye!

Heléna

Krya på dig!!! Kram <3

Amanda Jona [SPONTAN]

Men usch då, krya på dig! :)

Pauline Hurtig

krya på dig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress