LCHF Trollet

Tvättstugan - Ulla Winbladh
Handlat lite.
Nytt minneskort till kameran. 
Fixat lån av dator till Champagne. 
Tvättat. 
Lunchat.
Lång pokemon promenad. 
Jobbat kväll på Ulla i festvåningen. 
32 personer,  3 rätter, kaffe avec och drinkar.
Jag och David. 
Firat Max som fyller år. 
Nu sova!
 
Amanda

Härligt! :)

Jasmine

Jag tycker att den bilden är s bra! Såg den i flödet på Facebook och log då liksom nu.

(Sent) Svar: Jag har ett år kvar av min utbildning. I våras gjorde jag min praktik samt att jag jobbade som sommaranställd under "sommarlovet". Nu i höst fortsätter jag min utbildning samt jobbar som trainee vid sidan av studierna. :)

Tack för din uppmuntrande kommentar.

Kram

Svar: Aha,trodde du var klar... Lycka till!
LCHF Trollet

Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Låter som en trevlig dag 😀.
Svar; ja man har ju satt ett OSA-datum av en anledning känner jag! Att lämna ett ja eller nej är inte så svårt känner jag.. men tydligen 😕

Svar: Inte svårt alls kan tyckas... Hört något ännu?
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress